Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Cartoon Story Maker

Δημιουργούμε μια ιστορία με το Cartoon Story Maker.


Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Α1: Το πρώτο μας βιβλιοτετράδιο

Διαβάστε το πρώτο μας βιβλιοτετράδιο εδώ: http://online.fliphtml5.com/xima/oonf/


Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Scratch: Ο μάγος (5ο βήμα)

Ανοίξτε το έργο μάγος και προσθέστε κατάλληλο σενάριο ώστε οι νυχτερίδες να εξαφανίζονται όταν αγγίζουν το ραβδί του μάγου.

Θα χρειαστείτε εκτός των άλλων τις παρακάτω εντολές.


Αποθηκεύστε το έργο σας.

Πηγή:
Το σενάριο αυτό είναι από το online Σεμινάριο Scratch4Teachers.

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ψηφιακή αφήγηση για το βιβλίο "Θέλω πάντα να γελάς" από το Τμήμα Α2

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α2 Τμήματος, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους κυρίας Ανδρομάχης Καφαντάρη ζωγράφισαν σκηνές από το βιβλίο "Θέλω πάντα να γελάς" της Φραντζέσκας Αλεξοπούλου Πετράκη και έφτιαξαν τη δική τους έκδοση της ιστορίας. Η εικαστικός κυρία Μαρία Τριανταφυλλίδου βοήθησε στη δημιουργία του εξωφύλλου.

Στη συνέχεια τα παιδιά στο Εργαστήριο Πληροφορικής με τη βοήθεια της κυρίας Πηνελόπης Μαρκέλλου ηχογράφησαν την ιστορία. Οι ζωγραφιές σκαναρίστηκαν, μπήκαν στη σειρά, τα παιδιά αφηγήθηκαν την ιστορία ψηφιακά και όλα αυτά συνδυάστηκαν μέσω του εργαλείου Photostory.

To αποτέλεσμα είναι το βίντεο που ακολουθεί. Δείτε το!

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Scracth: Ένα ηλεκτρονικό βιβλίο

Δείτε και ξεφυλλίστε στην ακόλουθη ιστοσελίδα:


ένα ηλεκτρονικό βιβλίο για το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch.



Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Scratch: Ο μάγος (4ο βήμα)

Ανοίξτε το έργο μάγος και προσθέστε το παρακάτω σενάριο στις νυχτερίδες ώστε να κινούνται τυχαία μέσα στον χώρο.

Εκτελέστε το για να δείτε το σενάριο σε λειτουργία.


Στη συνέχεια προσθέστε ένα σενάριο στον μάγο και στο χαλί ώστε να κινούνται αριστερά-δεξιά ακολουθώντας το δείκτη του ποντικιού.

Χρησιμοποιήστε την παρακάτω εντολή.

Στο τέλος αποθηκεύστε το έργο σας.

Πηγή:
Το σενάριο αυτό είναι από το online Σεμινάριο Scratch4Teachers.

Β Τάξη: Ένα παιχνιδάκι με 6 ερωτήσεις στην προπαίδεια

Πατήστε την πράσινη σημαιούλα και παίξτε το παιχνίδι των 6 ερωτήσεων.

Η γατούλα ρωτάει και εσείς απαντάτε!

Καλή επιτυχία!


Γ Τάξη: Άσπρα καράβια τα όνειρά μας

Αναζητούμε στο Διαδίκτυο τους στίχους του τραγουδιού "Άσπρα καράβια τα όνειρά μας".

Επιλέγουμε τους στίχους με το ποντίκι μας, τους αντιγράφουμε (δεξί κλικ Αντιγραφή) και τους επικολλούμε (δεξί κλικ Επικόλληση) σε ένα νέο έγγραφο του Κειμενογράφου.

Μορφοποιούμε κατάλληλα το κείμενό μας με χρώματα και στυλ γραμματοσειράς.

Στη συνέχεια, μετατρέπουμε το κείμενο σε εικονόλεξο αντικαθιστώντας λέξεις του τραγουδιού με εικόνες που "κατεβάσαμε" από το Διαδίκτυο. 

Δεν ξεχνάμε να αποθηκεύσουμε την εργασία μας στον φάκελό μας ως:
tmima-tragoudi-onoma1-onoma2

Ακούστε το τραγούδι στο YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=Sq_m-jWtfX0 

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Scratch: Ο μάγος (3ο βήμα)

Ανοίξτε το έργο με τον μάγο και προσθέστε εντολές ήχου στα σενάρια ώστε:
  • Όταν γίνεται κλικ στη σημαία να ακούγεται ήχος καμπάνας (βρίσκεται στην βιβλιοθήκη Ήχων -> Εφέ -> Bell Toll).
  • Όταν γίνεται κλικ πάνω στον μάγο να ακούγεται σαν να γελά (ο ήχος βρίσκεται στην βιβλιοθήκη Ήχων -> Άνθρωποι -> Laugh Male).
  • Οι νυχτερίδες να κάνουν ήχο πριν εξαφανιστούν (βιβλιοθήκη Ήχων -> Ηλεκτρονικά -> screech).
  • Στο τέλος αποθηκεύστε το έργο σας.
Πηγή:
Το σενάριο αυτό είναι από το online Σεμινάριο Scratch4Teachers.

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Scratch: Ο μάγος (2ο βήμα)

Ανοίξτε το έργο με τον μάγο που δημιουργήσατε στο προηγούμενο μάθημα.
Προσθέστε σενάρια στα αντικείμενα ώστε:
  • Οι νυχτερίδες να εμφανίζονται όταν γίνεται κλικ στη σημαία.
  • Οι νυχτερίδες να εξαφανίζονται όταν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω τους.
  • Το φαντασματάκι να λέει “μπουουου” όταν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω του.
Για το σκοπό αυτό θα χρειαστείτε τις παρακάτω εντολές:


Στο τέλος αποθηκεύστε το έργο σας.

Πηγή:
Το σενάριο αυτό είναι από το online Σεμινάριο Scratch4Teachers.

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Scratch: Ο μάγος (1ο βήμα)

Στο Scratch προσπαθήστε να δημιουργήσετε την ακόλουθη σκηνή.


Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  1. Αρχικά διαγράψτε το γατάκι. 
  2. Στη συνέχεια από τη βιβλιοθήκη βρείτε και εισάγετε το κατάλληλο υπόβαθρο και τα αντικείμενα που βλέπετε στη σκηνή. 
  3. Τροποποιήστε το μέγεθός τους ώστε να δημιουργήσετε τη σκηνή όπως τη βλέπετε στην εικόνα. 
  4. Αποθηκεύστε το έργο σας στον φάκελό σας στο dropbox με όνομα αρχείου tmima-scratchmagos-onoma1-onoma2.
Πηγή:
Το σενάριο αυτό είναι από το online Σεμινάριο Scratch4Teachers.

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Google Cultural Institute

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://www.google.com/culturalinstitute/home

και πλοηγηθείτε στην εφαρμογή της Google Cultural Institute.


Παρασκευή 1 Μαΐου 2015