Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016
Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016
Τρίτη 28 Ιουνίου 2016
Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016
Κυριακή 26 Ιουνίου 2016
Σάββατο 25 Ιουνίου 2016
Γ1 & Γ2: Δημιουργία κάρτας δανειστικής σχολικής βιβλιοθήκης
Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ Τάξης δημιουργήσαμε στον Κειμενογράφο Κάρτες για τη Δανειστική Σχολική Βιβλιοθήκη.
Χρησιμοποιήσαμε την ακόλουθη φόρμα, πληκτρολογήσαμε τα στοιχεία μας και τους Κανόνες.
Στη συνέχεια εκτυπώσαμε τις κάρτες, τις πλαστικοποιήσαμε και τις κόψαμε.
Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016
Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016
Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016
Τρίτη 21 Ιουνίου 2016
Ολοήμερη σχολική εκδρομή
Την Τρίτη 1 Ιουνίου 2016 πραγματοποιήσαμε την ολοήμερη εκδρομή της σχολικής χρονιάς. Ξεκινήσαμε με πολύ κέφι νωρίς το πρωί από το Ζευγολατιό μαθητές και εκπαιδευτικοί και μετά από μία σύντομη στάση λίγο πριν την Τρίπολη για να κολατσίσουμε φτάσαμε στη Σπάρτη και 5-6 χλμ. μετά στον Μυστρά. Η Βυζαντική αυτή πολιτεία της Πελοποννήσου μας εντυπωσίασε όλους.
Αφού περιηγηθήκαμε στους χώρους της, πήγαμε στον Άγιο Δημήτριο, τη Μητρόπολη, που κτίσθηκε το 1310. Οι εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν τους μαθητές για τα υπέροχα γλυπτά στο τέμπλο και τις τοιχογραφίες της εκκλησίας, ενώ τους ξενάγησαν και στο Μουσείο. Φύγαμε από τον Μυστρά με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Η επόμενη στάση μας ήταν το μεσημέρι για φαγητό στο Κεφαλάρι. Στη συνέχεια, γυρίσαμε στην Τρίπολη στην πλατεία Άρεως για παγωτό και παιχνίδι. Το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.
Η επόμενη στάση μας ήταν το μεσημέρι για φαγητό στο Κεφαλάρι. Στη συνέχεια, γυρίσαμε στην Τρίπολη στην πλατεία Άρεως για παγωτό και παιχνίδι. Το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.
Μάθαμε, διασκεδάσαμε και περάσαμε αξέχαστα στην εκδρομή!
Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016
3ος Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Πελοποννήσου
Το Σάββατο 25 Ιουνίου 2016 στην Κόρινθο θα διεξαχθεί ο 3ος Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Πελοποννήσου (αμφιθέατρο 4ου Γενικού Λυκείου Κορίνθου, Περιοχή Αγίου Γεωργίου).
Ο 3ος Περιφερειακός Διαγωνισμός λειτουργεί ως προκριματικός του 8ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού και αποτελεί το βήμα για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, η οποία φέτος διεξάγεται στο Νέο Δελχί της Ινδίας, 25-27 Νοεμβρίου 2016. Το θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι περιβαλλοντικό: «Rapthescrap: Ρομπότ για τη μείωση, τη διαχείριση και την ανακύκλωση των απορριμμάτων».
Οι μαθητές, που έχουν δηλώσει συμμετοχή, θα διαγωνιστούν με ρομπότ που έχουν κατασκευάσει και θα αξιολογηθούν από κριτική επιτροπή. Η διοργάνωση διεξάγεται ενόψει του Εθνικού Διαγωνισμού που πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO HELLAS (www.wrohellas.gr), υποστηρίζεται από επιστημονικές οργανώσεις και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Αριθ. Πρωτ. 23277/Δ2/11-02-2016).
Ο Πανελλήνιος διαγωνισμός Ρομποτικής θα γίνει στις 02/07/2016, στη Σχολή Μωραΐτη, στην Αθήνα.
Το πρόγραμμα του Περιφερειακού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Πελοποννήσου έχει ως εξής:
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το διαγωνισμό μπορείτε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα 2741077079 και 6974432109 ή στο wro.peloponnisos@gmail.com.
Ο 3ος Περιφερειακός Διαγωνισμός λειτουργεί ως προκριματικός του 8ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού και αποτελεί το βήμα για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, η οποία φέτος διεξάγεται στο Νέο Δελχί της Ινδίας, 25-27 Νοεμβρίου 2016. Το θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι περιβαλλοντικό: «Rapthescrap: Ρομπότ για τη μείωση, τη διαχείριση και την ανακύκλωση των απορριμμάτων».
Οι μαθητές, που έχουν δηλώσει συμμετοχή, θα διαγωνιστούν με ρομπότ που έχουν κατασκευάσει και θα αξιολογηθούν από κριτική επιτροπή. Η διοργάνωση διεξάγεται ενόψει του Εθνικού Διαγωνισμού που πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO HELLAS (www.wrohellas.gr), υποστηρίζεται από επιστημονικές οργανώσεις και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Αριθ. Πρωτ. 23277/Δ2/11-02-2016).
Ο Πανελλήνιος διαγωνισμός Ρομποτικής θα γίνει στις 02/07/2016, στη Σχολή Μωραΐτη, στην Αθήνα.
Το πρόγραμμα του Περιφερειακού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Πελοποννήσου έχει ως εξής:
Κόρινθος, Σάββατο 25/06/2016
09:00 – 09:15 Εγγραφή/ καταχώρηση ομάδων
09:15 – 11:30 Δοκιμές ρομπότ
11:30 – 11:45 Διάλειμμα
11:45 – 12:00 Χαιρετισμοί
12:00 – 12:30 1ος Αγωνιστικός Γύρος Διαγωνισμού
12:30 – 13:30 Δοκιμές ρομπότ
13:30 – 13:45 2ος Αγωνιστικός Γύρος Διαγωνισμού
13:45 – 14:15 Λήξη Διαγωνισμού και Απονομή Βραβείων
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το διαγωνισμό μπορείτε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα 2741077079 και 6974432109 ή στο wro.peloponnisos@gmail.com.
Κυριακή 19 Ιουνίου 2016
Σάββατο 18 Ιουνίου 2016
Β Τάξη: Οι σελιδοδείκτες της προπαίδειας
Πέρσι στο Εργαστήριο Πληροφορικής με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β Τάξης φτιάξαμε τους σελιδοδείκτες της προπαίδειας με τις αστείες φατσούλες.
Οι δασκάλες της Β Τάξης μας το ξαναζήτησαν και φέτος φτιάξαμε τους σελιδοδείκτες της προπαίδειας με τα τερατάκια!
Χρησιμοποιήσαμε τα ακόλουθα Φύλλα Εργασίας και στον Κειμενογράφο, συμπληρώσαμε τους πίνακες-σελιδοδείκτες με την προπαίδεια του 1 μέχρι και την προπαίδεια του 10.
Οι δασκάλες της Β Τάξης μας το ξαναζήτησαν και φέτος φτιάξαμε τους σελιδοδείκτες της προπαίδειας με τα τερατάκια!
Χρησιμοποιήσαμε τα ακόλουθα Φύλλα Εργασίας και στον Κειμενογράφο, συμπληρώσαμε τους πίνακες-σελιδοδείκτες με την προπαίδεια του 1 μέχρι και την προπαίδεια του 10.
Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016
ΣΤ1: "Ζευγολατιό: ο τόπος μου"
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ1 Τμήματος με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κυρίας Αλεξάνδρας Αριστείδου και με την υποστήριξη της εκπαιδευτικού Πληροφορικής κυρίας Πηνελόπης Μαρκέλλου υλοποίησαν το Πολιτιστικό Πρόγραμμα "Ζευγολατιό: ο τόπος μου" στις ώρες τις ευέλικτες ζώνης.
Στόχοι του Προγράμματος ήταν:
Το αποτέλεσμα της εργασίας των μαθητών παρουσιάζεται στη συνέχεια με τη μορφή FlipBook και Βίντεο.
Στόχοι του Προγράμματος ήταν:
- Η ενημέρωση και ο εμπλουτισμός των γνώσεων των μαθητών σχετικά με την ιστορία του τόπου τους.
- Η ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος και δεξιοτήτων συνεργασίας.
- Η άσκηση σε δεξιότητες αξιολόγησης πληροφοριών και η ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
- Η κατανόηση της αξίας της ομαδικής εργασίας, όπου με τον καταμερισμό ρόλων και αρμοδιοτήτων επιτυγχάνεται το καλύτερο αποτέλεσμα.
- Η έκφραση και η διαχείριση των συναισθημάτων τους.
- Η κοινωνικοποίηση μέσα από την ομαδική εργασία.
Το αποτέλεσμα της εργασίας των μαθητών παρουσιάζεται στη συνέχεια με τη μορφή FlipBook και Βίντεο.