Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Lego WeDo 2.0: Βάφουμε τα αυγά μας

Ακολουθούμε τις οδηγίες εδώ:


και βάφουμε τα αυγά μας για το Πάσχα!

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Robozoo: Παίξαμε φιδάκι με το beebot!

Δημιουργήσαμε στο Photoshop το ακόλουθο ταμπλό το οποίο εκτυπώσαμε σε μουσαμά.


Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε το beebot και παίξαμε το γνωστό παιχνίδι "Φιδάκι".


Διασκεδάσαμε πολύ!


Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

eTwinning: Learn about Animals (video)

Χρησιμοποιώντας την online εφαρμογή H5P.org προσθέσαμε πληροφορίες στο κολάζ με τα άγρια ζώα. Πατήστε πάνω στο σύμβολο με το + και δείτε σύντομα βίντεο από το web site National Geograhic Kids για τα ζώα της εικόνας.

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Autocollage: Κολάζ με άγρια ζώα

Στην εφαρμογή Autocollage δημιουργούμε ένα κολάζ με φωτογραφίες άγριων ζώων που "κατεβάσαμε" από το web site Pixabay.com.


Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

"Κατεβάζουμε" φωτογραφίες ζώων από το pixabay.com

Επισκεπτόμαστε την ιστοσελίδα pixabay.com, αναζητούμε και "κατεβάζουμε" φωτογραφίες ζώων. 
Πηγή: Pixabay.com 












Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

National Geographic Kids

Επισκεφτείτε το National Geographic Kids:
και βρείτε πληροφορίες για τα άγρια ζώα, τα ζώα σε εξαφάνιση, δείτε ενδιαφέροντα βίντεο και παίξτε διασκεδαστικά παιχνίδια!


Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Lego WeDo 2.0: Μαϊμού

Ακολουθούμε τις οδηγίες εδώ:


και φτιάχνουμε μια καταπληκτική μαϊμού με το Lego WeDo 2.0. 

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Lego WeDo 1.0: Λιοντάρι

Ακολουθούμε τις οδηγίες εδώ:


και δημιουργούμε ένα λιοντάρι με το πακέτο Lego WeDo 1.0.




Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

eTwinning: Προσπάθησε να βγάλεις το λιοντάρι από τον λαβύρινθο

Δημιουργήσαμε στο scratch ένα παιχνιδάκι με έναν λαβύρινθο. Σκοπός του είναι να οδηγήσουμε το λιοντάρι στην έξοδο. Το λιοντάρι μετακινείται με τα βελάκια του πληκτρολογίου (αριστερά, δεξιά, πάνω και κάτω). Μόλις το λιοντάρι φτάσει στην έξοδο εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα. Αν το λιοντάρι ακουμπήσει στα τοιχώματα του λαβυρίνθου τότε επιστρέφει στην αρχή.

Ακολουθεί ο προγραμματισμός στο scratch. Στη συνέχεια πατήστε στην πράσινη σημαιούλα για να ξεκινήσετε το παιχνίδι!

Καλή διασκέδαση!


Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

eTwinning: Ταυτόχρονο κουίζ με τους μαθητές από την Πολωνία

Μπείτε στον σύνδεσμο:


και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κωδικό στο πεδίο (6-digit code):
348675
Στη συνέχεια πληκτρολογήστε το όνομά σας με τη μορφή (ώστε να διακρίνονται οι μαθητές της Πολωνίας από τους μαθητές της Ελλάδας):
GR Maria
Το κουίζ θα ξεκινήσει σε λίγα λεπτά. Προσέξτε να είστε σωστοί στις απαντήσεις σας αλλά και γρήγοροι!
Καλή επιτυχία!

Βικιπαίδεια & Pixabay: Πληροφορίες και εικόνες για το λιοντάρι

Αναζητούμε πληροφορίες για το λιοντάρι από τη Βικιπαίδεια.


Στη συνέχεια, επισκεπτόμαστε το Pixabay και "κατεβάζουμε" εικόνες σχετικές με το λιοντάρι.



Στον Κειμενογράφο, συγκεντρώνουμε τις πληροφορίες μας και αποθηκεύουμε το αρχείο μας στο Dropbox.


Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Toontastic: Δημιουργία animation

Το Toonastic είναι μια εφαρμογή της Google με την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας animation.

Με εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο επιλέξτε το σκηνικό, τους χαρακτήρες, ηχογραφήστε τη φωνή τους, προσθέστε μουσική και στο τέλος αποθηκεύστε το αποτέλεσμα της δουλειά σας με τη μορφή βίντεο. 

Δείτε ένα παράδειγμα εδώ:


Μόλις ανοίξουμε την εφαρμογή βλέπουμε την ακόλουθη οθόνη.


Πατάμε πάνω στο + για να δημιουργήσουμε την ιστορία μας. 


Μπορούμε να επιλέξουμε Short Story με 3 σκηνές, Classic Story με 5 σκηνές ή Science Report με 5 σκηνές. Ακολουθεί η οθόνη με τις 3 σκηνές της επιλογής Short Story (Beginning, Middle, End).


Στη συνέχεια αφού επιλέξουμε τη σκηνή μεταφερόμαστε στην οθόνη όπου θα επιλέξουμε το σκηνικό της ψηφιακής ιστορίας μας. 


Ακολουθεί η επιλογή των χαρακτήρων. Εναλλακτικά μπορούμε να προσθέσουμε τη φωτογραφία μας σε κάποιον χαρακτήρα ή να ζωγραφίσουμε έναν δικός μας χαρακτήρα.


Ακολουθεί η ηχογράφηση της σκηνής. Για τον σκοπό αυτό πατάμε το κουμπάκι Start στο πάνω μέρος της οθόνης. 


Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε ηχητικά εφέ που να ταιριάζουν στην αφήγηση.


Με ανάλογο τρόπο δημιουργούμε και τις υπόλοιπες σκηνές της ψηφιακής μας ιστορίας. 


Στο τέλος, αποθηκεύουμε την ιστορίας μας δίνοντας τίτλο και δημιουργό και την κάνουμε export με τη μορφή βίντεο. 


Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

eTwinning: Beebot πρόκληση 1η

Το beebot είναι ένα μικρό ρομποτάκι σχεδιασμένο για χρήση από παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Είναι πολύχρωμο, φιλικό και εύκολο στη χρήση. Στο Εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας χρησιμοποιούμε το beebot με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α, Β και Γ Τάξης.




Beebot Πρόσκληση 1η

Αρχικά με τα τουβλάκια lego φτιάξαμε έναν λαβύρινθο πάνω στο πλαστικό με τα 16 τετράγωνα. Τυπώσαμε 4 λουλουδάκια και τα τοποθετήσαμε σε διάφορες θέσεις.



Προσπαθήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα του Φύλλου Εργασίας (http://dimzevgoltpe.blogspot.gr/2018/02/beebot.html). 



Σκοπός μας να σημειώσουμε στα κουτάκια τις κινήσεις που πρέπει να κάνει η μελισσούλα ώστε να φτάσει στον προορισμό της. Το beebot ξεκινάει από το τετραγωνάκι «αρχή», πρέπει να περάσει από όλα τα λουλουδάκια και να φτάσει στο κουτάκι «τέλος».

Στο Εργαστήριο ελέγξαμε τον προγραμματισμό με το beebot.