Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

Πληκτρολόγηση αριθμών

Σήμερα θα μάθουμε να πληκτρολογούμε αριθμούς. Θα ξεκινήσουμε από τα έντομα. Θα μετρήσουμε πόσα έντομα δείχνει κάθε εικόνα και στο κουτάκι που βρίσκεται από κάτω θα πληκτρολογήσουμε τον σωστό αριθμό. Δεν ξεχνάμε πρώτα να κάνουμε κλικ μέσα στο κουτάκι με το ποντίκι σας, εκεί δηλαδή που θέλουμε να πληκτρολογήσουμε τον αριθμό μας. Αν όμως κάνουμε κάποιο λάθος, δεν πειράζει. Θα χρησιμοποιήσουμε το πλήκτρο Backspace ή το Delete για να το διορθώσουμε. Θα ακολουθήσουν τα Φύλλα Εργασίας όπου θα μετρήσουμε τρόφιμα και συσκευές του Η/Υ. Για εξάσκηση, μπορούμε να πληκτρολογήσουμε τους αριθμούς από το 1 έως το 25 ή να μετρήσουμε ζωάκια σε ένα αυξημένης δυσκολίας Φύλλο Εργασίας. 

Μετράμε τα έντομα - Πληκτρολόγηση αριθμών:

Μετράμε τα τρόφιμα - Πληκτρολόγηση αριθμών:

Μετράμε τις συσκευές του Η/Υ - Πληκτρολόγηση αριθμών:

Αριθμοί - Πληκτρολόγηση των αριθμών από το 1 έως το 25:

Μετράμε τα ζωάκια - Πληκτρολόγηση αριθμών:

Όλα τα Φύλλα Εργασίας και πολλά περισσότερα είναι διαθέσιμα στην αντίστοιχη επιλογή του μενού του Ιστολογίου.

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

Padlet: Octocats

Δημιούργησε ένα Octocat και δημοσίευσε το στο Padlet.

Padlet: Αυτοπροσωπογραφίες

Στόχος της σημερινής δραστηριότητας είναι να δημιουργήσουμε την αυτοπροσωπογραφία μας.  
Ακολουθήστε τα βήματα:
  1. Στο Padlet επιλέξτε το κουμπάκι + κάτω δεξιά στην οθόνη.
  2. Στην ανάρτηση που θα ανοίξει, πατήστε στο μπλε πινέλο. 
  3. Δημιουργήστε την αυτοπροσωπογραφία σας.
  4. Όταν είναι έτοιμη η ζωγραφιά σας πατήστε "Αποθήκευση".
  5. Πατήστε "Δημοσίευση". 
  6. Προσπαθήστε να αναγνωρίσετε έναν συμμαθητή σας ή μια συμμαθήτριά σας.
  7. Γράψτε το όνομά του/της στα σχόλια. 

Έγινε με το Padlet

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2024

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

2ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου: Υποστηρικτής SID 2024

To 2ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου είναι και φέτος Υποστηρικτής SID, δηλαδή της "Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου - Safer Internet Day" που θα γιορταστεί την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024.


Δράση για τον "Σχολικό Εκφοβισμό"

Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας, Ενημερωτική Δράση από εκπρόσωπο της Ελληνικής Αστυνομίας Κορίνθου, με θέμα τον "Σχολικό Εκφοβισμό ή Bullying". Στόχος της Δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση και η κινητοποίηση όλων, μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών κατά του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, η συνειδητοποίηση των επιπτώσεων αλλά και ενημέρωση σχετικά με τον τρόπο αντίδρασης. Έμφαση δόθηκε και στην περίπτωση του διαδικτυακού εκφοβισμού ή cyberbullying.  

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024

1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού: Υποστηρικτής SID 2024

To 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού είναι και φέτος Υποστηρικτής SID, δηλαδή της "Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου - Safer Internet Day" που θα γιορταστεί την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου στοχεύει στη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς και πιο ανθρώπινου διαδικτύου, όπου κάθε χρήστης θα μπορεί να επικοινωνεί και να δραστηριοποιείται με υπευθυνότητα και σεβασμό. Η εκστρατεία αυτή απευθύνεται σε παιδιά, νέους, γονείς, εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς και το ευρύ κοινό, προκειμένου να ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή τους στη διαμόρφωση ενός θετικού και ασφαλούς περιβάλλοντος στο διαδίκτυο. Μέσω του συνθήματος "Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο", καλείται ο καθένας και η καθεμία να συμβάλει στην προώθηση της θετικής επιρροής του διαδικτύου και να αξιοποιήσει τις δυνατότητές του για την ενίσχυση των ανθρώπινων σχέσεων και την προαγωγή της κοινωνικής συνοχής. 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: https://saferinternet4kids.gr/nea/sid2024_news/


Online εργαλεία επεξεργασίας εικόνων

Στον σύνδεσμο της πλατφόρμας Clipdrop:


θα βρείτε μια σειρά από χρήσιμα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης με τα οποία μπορείτε να επεξεργαστείτε τις εικόνες σας

Για παράδειγμα, στην επιλογή Cleanup μπορούμε να αφαιρέσουμε κάποιο μέρος από την εικόνα μας.


Στην εικόνα που ακολουθεί, αφαιρέθηκε ο άντρας.  

  

Στην επιλογή Remove Background:


μπορούμε να αφαιρέσουμε το φόντο από μία εικόνα. 




Πολύ ενδιαφέρον έχει και η επιλογή Swap:

https://clipdrop.co/swap

όπου μπορούμε να αλλάξουμε το πρόσωπο σε μια εικόνα. 



Τέλος, στην εφαρμογή:


μπορείτε να "γεμίσετε" μια εικόνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη. 


Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

Δ2: "Ένα μαγικό ταξίδι φιλίας", μια ιστορία προϊόν Τεχνητής Νοημοσύνης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ2 Τμήματος διερεύνησαν τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης ή ΤΝ (Artificial Intelligence - AI) και συζήτησαν πάνω σε αυτές. 

Στη συνέχεια, με τη χρήση του εργαλείου TN ChatGPT 3.5 έθεσαν τις κατάλληλες ερωτήσεις και δημιούργησαν μια ιστορία με θέμα ένα παιδί με κινητικά προβλήματα και ένα σκυλάκι. Το εργαλείο πρότεινε ακόμα και πιθανούς τίτλους για την ιστορία. 

Στο τέλος, ζήτησαν από το εργαλείο Stable Diffusion AI Image Generator να δημιουργήσει μια σχετική εικόνα, ώστε να την προσθέσουν στην ιστορία τους. 

Διαβάστε την ιστορία στη συνέχεια. 
 

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

Τεχνητή Νοημοσύνη: Δημιουργία εικόνας από κείμενο

Γνωρίζατε ότι είναι δυνατόν να δημιουργήσουμε εικόνες από ένα κείμενο;

Χρησιμοποιώντας κατάλληλη εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης, γνωστή ως Text-to-Image (T2I) Generator, περιγράφουμε με λέξεις αυτό που θέλουμε να παράγουμε και τα υπόλοιπα τα κάνει η εφαρμογή για εμάς. 

Η εφαρμογή δημιουργεί αρκετές εικόνες σύμφωνα με το κείμενο που δώσαμε και εμείς μπορούμε να επιλέξουμε αυτή που μας ταιριάζει και μας αρέσει περισσότερο για να αποθηκεύσουμε στον υπολογιστή μας. 

Μερικές δωρεάν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για τη δημιουργία εικόνων από κείμενο είναι οι ακόλουθες.



Δείτε δυο παραδείγματα. Στο πρώτο ζητήθηκε το "Λιοντάρι της Νεμέας" και στο δεύτερο παράδειγμα "Πως θα ήταν η Μόνα Λίζα σήμερα αν ήταν δικηγόρος σε μια μεγάλη δικηγορική εταιρεία στη Νέα Υόρκη". Προσέξτε ότι για καλύτερα αποτελέσματα οι περιγραφές δίνονται στην αγγλική γλώσσα. 



Ας τις δοκιμάσουμε...

B1: Η πρωινή ρουτίνα μας

Μαθαίνουμε για την έννοια της ακολουθίας, μέσα από το Φύλλο Εργασίας "Πρωινή ρουτίνα". Συγκεκριμένα, με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Β1 Τμήματος, συζητήσαμε τι κάνουμε κάθε πρωί πριν έρθουμε στο σχολείο και στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε το Φύλλο Εργασίας, κόψαμε τις ενέργειες που κάνουμε καθημερινά, τις τοποθετήσαμε στη σειρά, τις κολλήσαμε στα κατάλληλα κουτάκια και σας παρουσιάζουμε τη δουλειά μας.


Φύλλο Εργασίας

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Wooclap: Ice Breaker κουίζ

Το Wooclap είναι μια διαδραστική ηλεκτρονική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται κυρίως σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, συνέδρια, σεμινάρια και άλλες εκδηλώσεις, δια ζώσης ή online. 


Μέσω της εφαρμογής, μπορούμε να δημιουργήσουμε διαδραστικό περιεχόμενο, όπως ερωτήσεις, δημοσκοπήσεις και ψηφοφορίες. 

Οι συμμετέχοντες μπορούν να απαντήσουν ζωντανά σε αυτά τα ερωτήματα μέσω των κινητών τους συσκευών, παρέχοντας έτσι έναν δυναμικό τρόπο αλληλεπίδρασης, διατηρώντας και εντείνοντας το ενδιαφέρον του κοινού και μετρούν τη συμμετοχή και προωθούν τη συνεργασία. 

Οι απαντήσεις μπορεί να δίνονται ανώνυμα ή επώνυμα. 

Στη συνέχεια, θα δούμε πως λειτουργεί η εφαρμογή μέσω ενός "Ice Breaker Κουίζ"

ScratchJr: Ο Tic συναντάει ένα σκυλάκι μια όμορφη χειμωνιάτικη μέρα

Ξεκινώντας με το ScratchJr ας δημιουργήσουμε ένα απλό σενάριο, όπου ο Tic, το μπλε ανθρωπάκι, συναντάει ένα σκυλάκι μια όμορφη χειμωνιάτικη ημέρα, σαν τη σημερινή.

Τα βήματα είναι τα εξής:
  • Επιλέγουμε το σκηνικό μας, που για το σενάριο μας είναι η εικόνα Winter, δηλαδή Χειμώνας. 
  • Προσθέτουμε έναν δεύτερο χαρακτήρα, εκτός από τον αρχικό του Tic, που για το σενάριο μας θα είναι ένα σκυλάκι.
  • Δημιουργούμε το πρόγραμμα για τον Tic.
    • Ο Tic ξεκινάει να περπατάει από την αριστερή μεριά της οθόνης προς τη δεξιά. 
    • Όταν συναντήσει και ακουμπήσει το σκυλάκι του λέει "Γεια σου σκυλάκι".
    • Αν θέλουμε μπορεί να χοροπηδάει.
  • Δημιουργούμε το πρόγραμμα για το σκυλάκι.
    • Το σκυλάκι όταν ακουμπήσει τον Tic, λέει "γαβ γαβ" και κάνει μια κωλοτούμπα.
Φυσικά μπορείτε να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη και να προσθέσετε και άλλες κινήσεις, λόγια, κλπ. στους χαρακτήρες σας. 

B2: Χταποδογατούλες

Δημιουργήσαμε στην online εφαρμογή MyOctocat, χταποδογατούλες τις οποίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως άβαταρ.


Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024

Βίντεο: "Τι θα συνέβαινε αν αποστραγγίζαμε την Μεσόγειο Θάλασσα!"

Έχετε σκεφτεί τι θα γινόταν αν αποστραγγίζαμε τη Μεσόγειο Θάλασσα; Δείτε προσεκτικά το βίντεο που ακολουθεί, σκεφτείτε και συζητήστε σχετικά με τις έννοιες:
  • Αποστράγγιση.
  • Κλίμα.
  • Κλιματική αλλαγή. 
  • Ερημοποίηση.

Φωτόδεντρο: Πολιτικός χάρτης της Μεσογείου

Επιλέξτε τον σύνδεσμο εδώ:


και μελετήστε τον πολιτικό χάρτη της Μεσογείου.

Μεσόγειος: μαθαίνουμε για τη θάλασσά μας...

Η Μεσόγειος θάλασσα είναι μια σχεδόν κλειστή θάλασσα, δηλαδή γύρω της υπάρχει ξηρά. 

Ενώνει τρεις ηπείρους: την Ευρώπη, την Αφρική και την Ασία

Μέσω του πορθμού του Γιβραλτάρ, φυσικό άνοιγμα, ενώνεται με τον Ατλαντικό ωκεανό (δείτε εδώ τι είναι πορθμός: https://el.wikipedia.org/wiki/Πορθμός). 

Τα Στενά του Ελλησπόντου-Βοσπόρου, φυσικό άνοιγμα, την ενώνουν με τη Μαύρη θάλασσα.

Η Διώρυγα του Σουέζ, η οποία είναι ανθρώπινο έργο, την ενώνει με την Ερυθρά θάλασσα (δείτε εδώ τι είναι διώρυγα: https://el.wikipedia.org/wiki/Διώρυγα).

Η Μεσόγειος είναι μια σχετικά βαθιά θάλασσα, της οποίας το μέγιστο βάθος (περίπου 5.100 μέτρα) συναντάται στο νότιο Ιόνιο Πέλαγος, στα νησιά Οινούσσες.

Η Μεσόγειος ενώνει τρεις ηπείρους, πολλές χώρες και λαούς με διαφορετικούς πολιτισμούς. Από πολύ παλιά, οι μεσογειακοί λαοί, εκμεταλλεύτηκαν τον θαλάσσιο πλούτο της και αναπτύχθηκαν γύρω από αυτήν. Ιδιαίτερα αναπτύχθηκε η ναυτιλία. 

Πατήστε εδώ και μελετήστε προσεκτικά τη Μεσόγειο θάλασσα. 

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

ERASMUS+ GIG: Παιχνιδοποιημένη Εφημερίδα - Νewsletter 6 (#GIGERASMUS #ErasmusPlus)

Κυκλοφόρησε το 6ο τεύχος του Newsletter GIGErasmus + 2021-2-EL01-KA210-SCH-000050330
Ενημερωθείτε για τις διαδικασίες ανασυγκρότησης των ομάδων συμβολής και υποστήριξης της σύμπραξης μικρής κλίμακας Gamified Introduction to Gamification που αποσκοπούν στη συλλογή, τον διαμοιρασμό, τη διεύρυνση αλλά και την περαιτέρω διερεύνηση των αποτελεσμάτων και των καλών πρακτικών που αποκτήθηκαν την πρώτη χρονιά υλοποίησης με ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές προκλήσεις-προσκλήσεις.

"Το μάθημα παιχνίδι!" η πρόκληση του 4ου Διεθνή Μαθητικού Διαγωνισμού Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού.

"Είναι στ΄ αλήθεια καλύτερα τα μαθήματα με παιχνίδια και διλήμματα;" η πρόκληση της έρευνας δράσης της σύμπραξης GIGErasmus+.


Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το Έργο μας "Roboland: Robots everywhere! #STEM3"

Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί και το δεύτερο διακρατικό eTwinning Έργο μας με τίτλο "Roboland: Robots everywhere! #STEM3" που υλοποιήθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου βραβεύτηκε, μετά την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας, και με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας

Πολλά συγχαρητήρια ιδιαίτερα στους μαθητές και τις μαθήτριες μας!


Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο μας "Toyland: a STEAM journey in time #STEM3"

To 2024 ξεκίνησε αισιόδοξα, αφού η δουλειά μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού στο eTwinning Έργο "Toyland: a STEAM journey in time #STEM3" αναγνωρίστηκε και βραβεύτηκε, μετά την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας, και με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.

Η ετικέτα αυτή αποτελεί πολύ σημαντική αναγνώριση της ποιότητας ενός eTwinning έργου σε Ευρωπαϊκό πλέον επίπεδο, δείγμα της επιτυχίας των μαθητών/μαθητριών, των εκπαιδευτικών και των σχολείων που δείχνει ότι το Έργο τους ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ευχαριστούμε όλους/όλες, Έλληνες και διακρατικούς εταίρους, για την επικοινωνία και τη συνεργασία στην εκπόνηση πρωτότυπων, καινοτόμων, βιωματικών, ευφάνταστων STEAM δραστηριοτήτων μέσω των οποίων εξερευνήσαμε τον μαγικό κόσμο των παιχνιδιών, δημιουργήσαμε τη δική μας "Toyland" και συνειδητοποιήσαμε ότι η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και των ΤΠΕ μπορεί να είναι ένα ευχάριστο, διασκεδαστικό ταξίδι.

Πολλά συγχαρητήρια ιδιαίτερα στους μαθητές και τις μαθήτριες μας που ενεπλάκησαν σε όλες τις διαδικασίες, τις δράσεις και τις δραστηριότητες του Έργου με φαντασία, μεράκι, ενθουσιασμό, μεθοδικότητα, προσήλωση και υπευθυνότητα. 

Δεσμευόμαστε ότι οι προσπάθειές μας δεν θα σταματήσουν εδώ, αλλά θα συνεχίσουμε με όρεξη, στόχους, θετική διάθεση να ανακαλύπτουμε τη γνώση και να προσπαθούμε για το καλύτερο!

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

Χορηγία αισθητήρων microbit από την Cosmote και τον Φορέα Εκπαιδευτικής Δράσης STEM Education

Έφτασε στο σχολείο μας ένα σετ αισθητήρων συμβατών με την πλακέτα micro:bit, ευγενική χορηγία της Cosmote και του Φορέα Εκπαιδευτικής Δράσης STEM Education, το οποίο θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε για να μάθουμε περισσότερα για το IoT (Internet of Things)!

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

ABCya.com: Χιονάνθρωπος

Φτιάχνουμε έναν χιονάνθρωπο στην ιστοσελίδα:


Στο τέλος αποθηκεύουμε την εικόνα μας στον φάκελό μας. Δείτε στη συνέχεια τον χιονάνθρωπο της κυρίας.


Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Β' Κύκλος "Μεσόγειος: η θάλασσα που μας ενώνει"

Στον Β' Κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ Τάξης θα ασχοληθούμε με τη Θεματική "Φροντίζω το Περιβάλλον" και συγκεκριμένα την Υποθεματική "Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά".

Το Πρόγραμμα έχει τίτλο "Μεσόγειος: η θάλασσα που μας ενώνει" και βασικό σκοπό οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναζητήσουν πληροφορίες και να ενημερωθούν σχετικά με τη Μεσόγειο θάλασσα, τις ηπείρους και τις χώρες που βρέχονται από αυτή, τους λαούς, τους πολιτισμούς και τα μνημεία τους.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα είναι σε θέση:
  • να αναφέρουν τις μεσογειακές χώρες και τις πρωτεύουσες τους.
  • να αναγνωρίζουν τις σημαίες των μεσογειακών χωρών. 
  • να ονομάζουν σημαντικά μνημεία της Μεσογείου.
  • να συζητούν για τους μεσογειακούς πολιτισμούς. 
  • να συνεργάζονται μεταξύ τους στην εκπόνηση των δραστηριοτήτων. 
Το Πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε 8 μονόωρα Εργαστήρια.  

Στο τέλος του Προγράμματος οι μαθητές/μαθήτριες θα παρουσιάσουν τις δραστηριότητες και τα αποτελέσματά τους σε ένα eBook στο εργαλείο BookCreator.

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

TuxPaint: Ζωγραφίζουμε έναν χιονάνθρωπο

Χρησιμοποιώντας τα πινέλα μας, τις σφραγίδες, τα μαγικά και τη φαντασία μας ζωγραφίζουμε έναν χιονάνθρωπο στο TuxPaint. 

Αφιερώνουμε ένα badge στον εαυτό μας!

Στην εφαρμογή BadgeMaker δημιουργούμε το δικό μας badge! Αυτό θα αποτελείται από ένα απόφθεγμα, μια παραίνεση, μια συμβουλή, το άβαταρ και το όνομά  μας. 

Οπότε κάνουμε τις κατάλληλες επιλογές (Top line, Bottom line, Image, Colors, Scale). Στο τέλος, κατεβάζουμε το badge μας σε μορφή εικόνας από την επιλογή Download Image!


Δείτε το δικό μου badge και τις επιλογές που έκανα στην online εφαρμογή. 


Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024

Συσκευές εισόδου και εξόδου

Συσκευή εισόδου είναι οποιαδήποτε περιφερειακή μονάδα (μέρος του υλικού του υπολογιστή) μέσω της οποίας δεδομένα εισάγονται από τον άνθρωπο στον ηλεκτρονικό υπολογιστή. 

Οι πιο γνωστές συσκευές εισόδου είναι: 
  • Πληκτρολόγιο.
  • Ποντίκι. 
  • Σαρωτής ή Scanner.
  • Μικρόφωνο.
  • Χειριστήριο ή Joystick.
  • Ψηφιακή Φωτογραφική Μηχανή.  
  • Κάμερα ή Webcam.
  • Γραφίδα.
  • Οθόνη Αφής (η συγκεκριμένη συσκευή είναι ταυτόχρονα και εισόδου και εξόδου).
  • Bar Code Scanner/Reader.
Συσκευή εξόδου είναι οποιαδήποτε περιφερειακή μονάδα (μέρος του υλικού του υπολογιστή) μέσω της οποίας εξάγονται πληροφορίες (δεδομένα) από τον υπολογιστή στον έξω κόσμο.

Οι πιο γνωστές συσκευές εξόδου είναι: 
    • Οθόνη.
    • Εκτυπωτής.
    • Ηχείο.
    • Ακουστικά.
    • Βιντεοπροβολέας ή Projector.
    • Σχεδιογράφος ή Plotter. 

    Δραστηριότητες

    (1) Επέλεξε αν η συσκευή είναι εισόδου ή εξόδου.

    (2) Ταξινόμησε τις συσκευές.

    Φύλλο Εργασίας: "Τα μέρη του ηλεκτρονικού υπολογιστή"

    Θυμηθείτε τα βασικά μέρη της Κεντρικής Μονάδας εδώ: 


    και στη συνέχεια συμπληρώστε το ακόλουθο Φύλλο Εργασίας

    Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2024

    Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2024

    Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024