Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

Εισαγωγή στο ScratchJr

Στη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα γνωρίσουν το περιβάλλον του προγραμματισμού του ScratchJr

Συγκεκριμένα, θα εξερευνήσουν τα βασικά εργαλεία της εφαρμογής, όπως είναι:

  • η σκηνή, 
  • οι χαρακτήρες, 
  • τα υπόβαθρα,
  • και τα κουμπιά εντολών. 
Στη συνέχεια, θα επιλέξουν τον ήρωα Tic και θα του δώσουν την εντολή να περπατήσει πάνω στη σκηνή, χρησιμοποιώντας τις εντολές κίνησης κίνησης. Θα προσθέσουν επίσης ένα φόντο της επιλογής τους, ώστε να δημιουργήσουν το δικό τους μικρό σκηνικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου