Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Scratch: Μια αρκούδα στο δάσος

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε το ακόλουθο σενάριο:
ένα ζώο (όποιο θέλετε, στο παράδειγμα έχει επιλεγεί η αρκούδα) περπατάει στο δάσος, αλλάζει ενδυμασίες, όταν φτάσει στα όρια της σκηνής αναπηδά και συνεχίζει για πάντα την κίνησή της. Από πάνω ένας ήλιος αναβοσβήνει συνεχώς.

Προσέξτε: το αντικείμενο που θα επιλέξετε να έχει αρκετές ενδυμασίες.

Βήματα:

  1. Ανοίξτε το Scratch: https://scratch.mit.edu/
  2. Διαγράψτε τη γατούλα. 
  3. Επιλέξτε ένα σκηνικό δάσους. 
  4. Εισάγετε την αρκούδα (έχει αρκετές ενδυμασίες).
  5. Εισάγετε τον ήλιο (έχει μια ενδυμασία).
  6. Φτιάξτε τον κώδικα για την αρκούδα.
  7. Φτιάξτε τον κώδικα για τον ήλιο.
Η δικιά μου η προσπάθεια είναι διαθέσιμη εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/297181180/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου