Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022

ScratchJr: Πάμε βόλτα;

Στόχος της δραστηριότητας είναι ο χαρακτήρας σου να φτάσει σε ένα συγκεκριμένο σημείο πηδώντας χαρούμενα! Στο παράδειγμα, έχει επιλεγεί το λαγουδάκι και ως σκηνικό ένα πάρκο!

Ερωτήσεις
Διάβασε προσεκτικά τις ακόλουθες ερωτήσεις. Θα σε βοηθήσουν να φέρεις σε πέρας την πρόσκληση.
  • Ποιο θα είναι το σκηνικό σου;
  • Ποιος θα είναι ο χαρακτήρας σου;
  • Πως θα σβήσεις τον Tic από τη σκηνή σου;
  • Πως θα κάνεις τον χαρακτήρα να κινείται;
  • Πως θα κάνεις τον χαρακτήρα να πηδάει;
  • Πως θα κάνεις τον χαρακτήρα να κινείται και να πηδάει ταυτόχρονα; 
  • Τι σημαίνουν οι αριθμοί κάτω από τις εντολές "Κίνησης" και "Άλματος";
Βοήθειες
Ακολουθούν οδηγίες που θα σε βοηθήσουν στον σχεδιασμό και την υλοποίησή σου.
  • Ξεκίνα το πρόγραμμά σου με 2 εντολές "Ξεκίνα με την πράσινη σημαία".
  • Κάνε τον χαρακτήρα να πηδάει χρησιμοποιώντας την μπλε εντολή "Άλμα".
  • Μπορείς να επιλέξεις το ύψος του άλματος, αλλάζοντας τον αριθμό που βρίσκεται στο κάτω μέρος της εντολής.
  • Κάνε τον χαρακτήρα να προχωράει μπροστά και προς τα πάνω ταυτόχρονα.
  • Χρησιμοποίησε την εντολή "Τέλος" για να κλείσεις τον κώδικά σου.
  • Δοκίμασε τον κώδικα και κάνε διορθωτικές αλλαγές μέχρι να φτάσεις σε ένα αποτέλεσμα που να σε ικανοποιεί. 
Ενδεικτική Λύση
Δες μια ενδεικτική λύση για την πρόκληση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου