Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Γ2: ScratchJr "Η φάρμα με τα ζώα"

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ήρθαν σε επαφή με τον οπτικό προγραμματισμό μέσα από την εφαρμογή ScratchJr. Στόχος ήταν να δημιουργήσουν ένα απλό έργο, μια φάρμα (σκηνικό) και τα ζωάκιά της (χαρακτήρες). Κάθε ζωάκι έχει προγραμματιστεί διαφορετικά π.χ. να κινείται με το πάτημα της πράσινης σημαίας, να μεγαλώνει με το κλικ πάνω του, να λέει κάτι με την επαφή με κάποιο άλλο ζωάκι, κλπ. Περισσότερα για το ScratchJr, Φύλλα Εργασίας και δραστηριότητες μπορείτε να βρείτε στην αντίστοιχη επιλογή του μενού του Ιστολογίου. 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου