![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhivC3UzKtxFH0q0-3AmOVHEtesFEaUX3j8l7Os5zWCxPyQypTohJH8qIA_1mmTbSHU8UWB0Ui9MIe_t0xnb0ZQ7n1BABGzBKtpxWREiP_iAF7a2Wskx7IypCrtH52Z2LCwDxTHYIvNi7zC-WcBJlb9Oc8A-4C94qxWuJTdzWEgsZ592IH0J911Wk2PwUDz/w640-h454/%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%A3%CE%91-%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%94%CE%91%CE%A3-1821-2-768x545.png)
Στόχος της Ημερίδας ήταν να αναδειχθούν νέοι τρόποι προσέγγισης για τη διδασκαλία της Εθνικής Επετείου μέσα από την τέχνη, τη λογοτεχνία, τις ψηφιακές εφαρμογές.
Συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν:
- Εκπαιδευτικά σενάρια για το 1821: προσέγγιση μέσα από τις τέχνες, Ευαγγελία Κανταρτζή, Διευθύντρια Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης.
- Λογοτεχνία και ιστορικοί περίπατοι: ένας διαφορετικός τρόπος για να προσεγγίσουμε την Επανάσταση του ’21 στο σχολείο, Κώστας Στοφόρος, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας.
- Ψηφιακά εργαλεία στην προσέγγιση του 1821, Νίκη Κάντζου, Νηπιαγωγός – Συγγραφέας.
Τα εκπαιδευτικά σενάρια που παρουσιάστηκαν είναι διαθέσιμα εδώ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου