Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023
Α1: Μετράμε αντικείμενα & επιλέγουμε τη σωστή απάντηση
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 Τμήματος χρησιμοποιούν το πρόγραμμα Sebran και μετράνε αντικείμενα.
Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023
Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023
Απολογιστικό Δελτίο Τύπου "9ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning #etwinconfgr Σύρος, 20, 21, 22 Οκτωβρίου 2023"
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning #etwinconfgr, «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Δικτυακός τόπος: http://www.etwinning.gr/conf2023,
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες του «9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου eTwinning», που πραγματοποιήθηκε στην Ερμούπολη από 20 έως 22 Οκτωβρίου 2023, μαζί με το «11ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ». Το «9ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning» είχε θέμα την «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» και διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Και στα δύο συνέδρια παρουσιάστηκαν 167 εισηγήσεις, 21 εργαστήρια, 7 κεντρικές ομιλίες και μία στρογγυλή τράπεζα με θέμα την «Καλλιέργεια της Εκπαιδευτικής Καινοτοµίας µέσα από Συνεργατικές Δράσεις» με 5 προσκεκλημένους ομιλητές στην οποία το ακροατήριο είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις με προσκεκλημένους ομιλητές για την επίτευξη της Καινοτομίας στην Εκπαίδευση. Πραγματοποιήθηκαν συνεδρίες δια ζώσης, συνεδρίες από απόσταση και συνεδρίες υβριδικές.
Τα συνέδρια παρακολούθησαν 350 σύνεδροι δια ζώσης και συνολικά 4.500 διαδικτυακά. Στις ολομέλειες εξ αποστάσεως συνδέθηκαν ζωντανά 700 άτομα και καταγράφηκαν περισσότερες από 3.000 ασύγχρονες προβολές.
Τα συνέδρια υλοποιήθηκαν στο Πνευματικό Κέντρο Ερμούπολης και σε αίθουσες και εργαστήρια του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων (Σύρος) του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Σύρος, 20, 21, 22 Οκτωβρίου 2023
Και στα δύο συνέδρια παρουσιάστηκαν 167 εισηγήσεις, 21 εργαστήρια, 7 κεντρικές ομιλίες και μία στρογγυλή τράπεζα με θέμα την «Καλλιέργεια της Εκπαιδευτικής Καινοτοµίας µέσα από Συνεργατικές Δράσεις» με 5 προσκεκλημένους ομιλητές στην οποία το ακροατήριο είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις με προσκεκλημένους ομιλητές για την επίτευξη της Καινοτομίας στην Εκπαίδευση. Πραγματοποιήθηκαν συνεδρίες δια ζώσης, συνεδρίες από απόσταση και συνεδρίες υβριδικές.
Τα συνέδρια παρακολούθησαν 350 σύνεδροι δια ζώσης και συνολικά 4.500 διαδικτυακά. Στις ολομέλειες εξ αποστάσεως συνδέθηκαν ζωντανά 700 άτομα και καταγράφηκαν περισσότερες από 3.000 ασύγχρονες προβολές.
Τα συνέδρια υλοποιήθηκαν στο Πνευματικό Κέντρο Ερμούπολης και σε αίθουσες και εργαστήρια του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων (Σύρος) του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Στο Συνέδριο παρουσιάστηκε το eTwinning Έργο "Toyland: a STEAM journey in time" που υλοποιήθηκε στο Σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2022-23.
Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2023
Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023
Α-Ξυλόκαστρο: Code.org - Μάθημα "Λαβύρινθος: Ακολουθία"
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α Τάξης εξασκούνται στην έννοια της δομής ακολουθίας μέσα από την ιστοσελίδα Code.org. Στόχος είναι να οδηγήσουν το angry bird στο γουρουνάκι στο πλαίσιο του Μαθήματος με τίτλο "Λαβύρινθος: Ακολουθία".
Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023
Kahoot: Παιχνίδια γνώσεων για τον "Πόλεμο του 1940"
Με παιγνιώδη τρόπο ακονίζουμε τις γνώσεις μας για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και την επέτειο της "28ης Οκτωβρίου 1940" στο Kahoot. Παίζουμε και ταυτόχρονα μαθαίνουμε πληροφορίες και γεγονότα.
Δημιουργία κολάζ με φωτογραφίες για τον Πόλεμο '40
Αν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα κολάζ φωτογραφιών για να τις παρουσιάσουμε π.χ. σε μια εργασία μας, υπάρχουν πολλά εργαλεία στο Web τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε.
Για τη σημερινή εργασία θα επιλέξουμε την εφαρμογή Photocollage που είναι διαθέσιμη στον σύνδεσμο:
Η διαδικασία δημιουργίας του κολάζ είναι απλή. Επισκέπτεστε την εφαρμογή και εφόσον έχετε διαθέσιμες τις φωτογραφίες σας σε έναν φάκελο στον υπολογιστή σας, στη συνέχεια τις "ανεβάζετε" στο Photocollage είτε από την επιλογή browse ή κάνοντας Drag & Drop (σύρε & άφησε) ή από την επιλογή Add Images του μενού.
Στη συνέχεια, μπορείτε να διαλέξετε ένα από τα πρότυπα (Template) ή το μαγικό ραβδάκι (AutoCollage) για να δημιουργηθεί το κολάζ σας. Επίσης, μπορείτε να αλλάξετε μέγεθος και προσανατολισμό στις φωτογραφίες σας, να επιλέξετε το φόντο και να προσθέσετε αυτοκόλλητα (Stickers) ή φατσούλες (emojis).
Στο τέλος, αποθηκεύστε το κολάζ σας στον υπολογιστή σας από την επιλογή Save As Image.
Το θέμα της εργασίας είναι "Πόλεμος του '40". Δείτε ένα παράδειγμα.
Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023
Ε1: Οπτικός προγραμματισμός με το Scratch & μια αρκούδα που περπατάει στο δάσος
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε Τάξης δημιούργησαν ένα σενάριο στο Scratch όπου μια αρκούδα περπατάει στο δάσος. Χρησιμοποιήσαν εντολές-πλακίδια (οπτικός προγραμματισμός) και ήρθαν σε επαφή με την έννοια της ακολουθίας και της επανάληψης "για πάντα".
Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023
Scratch: "Η αρκούδα στο δάσος"
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα - EU Code Week 2023 θα χρησιμοποιήσουμε το Scratch και θα προγραμματίσουμε μια αρκούδα να περπατάει στο δάσος.
Αναλυτικά η εργασία παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα:
ενώ στη συνέχεια μπορείτε να δείτε το σενάριο να "τρέχει".
Ακολουθεί το Φύλλο Εργασίας.
Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023
#EUCodeWeek2023: "Let's Code with Animals"
Η Συμμαχία μας δυναμώνει! Νέα σχολεία συμμετέχουν στη Δράση μας με τίτλο "Let's Code with Animals" στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα - EU Code Week 2023.
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
- Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου Χαλκίδας
- Δημοτικό Σχολείου Αγναντερού Καρδίτσας
- 11ο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης
- 4ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
- 10 Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού
- 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
- 30ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- 14ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου
- Δημοτικό Σχολείο Λεωνιδίου
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης
- 2ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
- 13ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 18ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 23ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 9ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
- 22ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
- 6ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω
- Νηπιαγωγείο Βουνοπλαγιάς Ιωαννίνων
Όποια σχολεία το επιθυμούν μπορούν να συνδεθούν στη Συμμαχία μας με τον κωδικό:
Οι δραστηριότητες, τα Φύλλα Εργασίας αλλά και πολυμεσικό υλικό από την υλοποίησή τους είναι διαθέσιμο στο Padlet:
Β-Ξυλόκαστρο: Μαθαίνουμε προγραμματισμό με το κουνελάκι της Google
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β Τάξης, εξοικειώνονται με βασικές έννοιες προγραμματισμού όπως η δομή ακολουθίας και η δομή επανάληψης με τη χρήση του διαδικτυακού παιχνιδιού της Google. Στόχος είναι να προγραμματίσουν το μικρό και χαριτωμένο κουνελάκι να μαζέψει όλα τα καρότα που συναντά στη διαδρομή του.
Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023
ΣΤ1: Λύνοντας το ΦΕ "Απειλούμενο Είδος & Κωδικοποίηση" σε έντυπη & ηλεκτρονική μορφή
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ Τάξης έλυσαν έντυπα και ηλεκτρονικά τη δραστηριότητα "Απειλούμενο Είδος & Κωδικοποίηση" που είχε σαν στόχο να αναπτύξουν τη λογική και την παρατηρητικότητα τους, να μελετήσουν την κωδικοποίηση και να προσπαθήσουν να βρουν το κρυμμένο μήνυμα, το οποίο αφορούσε ένα απειλούμενο είδος που ζει σε γνωστό ελληνικό νησί.
Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023
Β1: Κόβω, κολλάω και μαθαίνω τις συσκευές του ηλεκτρονικού υπολογιστή
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β Τάξης κόβουν, κολλάνε στο σωστό σημείο και μαθαίνουν τις συσκευές του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
from Penelope Markellou
Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο: "Αξιοποίηση των ΤΠΕ & eTwinning", Σύρος, 20-23 Οκτωβρίου 2023
Συμμετοχή και παρουσίαση της εργασίας "#STEM 3.0 - Toyland: a STEAM Journey in Time" στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Αξιοποίηση των ΤΠΕ & eTwinning" που πραγματοποιείται στη Σύρο αλλά και διαδικτυακά από σήμερα Παρασκευή 20 έως και την Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023.
Στόχος της εργασίας είναι να αναδείξει τα αποτελέσματα του eTwinning Έργου "Toyland: a STEAM Journey in Time" το οποίο υλοποιήθηκε τη σχολική χρονιά 2022-23 με τη συμμετοχή σχολείων από την Ελλάδα, την Ισπανία και τη Μολδαβία. Το έργο βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.
#EUCodeWeek2023: Μεταφορά & απόθεση (drag & drop) στο Code.org
Οι μικροί μαθητές και οι μικρές μαθήτριες της Α Τάξης θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα - EU Code Week 2003 στην ιστοσελίδα Code.org.
Εκεί μέσα από απλές και διασκεδαστικές δραστηριότητες θα εξασκηθούν στη χρήση του ποντικιού με έμφαση στη μεταφορά και την απόθεση (drag & drop).
Στόχος είναι να ολοκληρώσουν τις 12 πίστες του Μαθήματος με τίτλο "Παζλ: Μάθε τη μεταφορά & την απόθεση".
Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023
#EUCodeWeek2023: Το κουνελάκι της Google
Οι μαθητές και οι μαθήτριες αποκτούν βασικές γνώσεις προγραμματισμού με το διαδικτυακό παιχνίδι της Google που είναι διαθέσιμο στον σύνδεσμο εδώ:
Συγκεκριμένα, ένα μικρό και χαριτωμένο κουνελάκι μαζεύει καρότα με τη βοήθεια του κώδικα των παιδιών.
Avatar Maker
Δημιουργούμε το avatar μας στην εφαρμογή Avatar Maker.
Στη συνέχεια, το "κατεβάζουμε" στον Φάκελο Λήψεις. Μετονομάζουμε το αρχείο με το όνομά μας. Κάνουμε αντιγραφή-επικόλληση και δημιουργούμε ένα αντίγραφό του στο USB στικάκι μας. Το χρησιμοποιούμε αντί για τη φωτογραφία μας, για να προστατέψουμε τα προσωπικά δεδομένα μας.
Α1: Χρωματίζουμε με βάση τον αλγόριθμο
Στόχος της δραστηριότητας είναι οι μικροί μαθητές και οι μικρές μαθήτριες να ακολουθήσουν τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας, τον αλγόριθμο, και να ζωγραφίσουν το σκυλάκι ή την πεταλούδα με βάση τους αριθμούς και τα δοθέντα χρώματα.
Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023
E1: Λύνοντας το ΦΕ "Απειλούμενο Είδος & Κωδικοποίηση" σε έντυπη & ηλεκτρονική μορφή
Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναπτύξουν τη λογική και την παρατηρητικότητα τους, να μελετήσουν την κωδικοποίηση και να προσπαθήσουν να βρουν το κρυμμένο μήνυμα, το οποίο αφορούσε ένα απειλούμενο είδος που ζει σε γνωστό ελληνικό νησί.
Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023
Online ΦΕ: #EUCodeWeek2023 "Let's Code with Animals" - Γρίφος "Απειλούμενο Είδος & Κωδικοποίηση"
an interactive worksheet by Πηνελόπη Μαρκέλλου
Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023
Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: 16 Οκτωβρίου
"Πες μου τι τρως, να σου πω ποιος είσαι" λέμε συχνά. Καταλαβαίνουμε συνεπώς τη σημασία της τροφής στη σωματική και στην πνευματική μας υγεία.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου, ας σκεφτούμε πως ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας οδηγεί συχνά στην κατανάλωση τροφών που μπορεί μεν να είναι νόστιμες αλλά δεν είναι θρεπτικές και ενδεχομένως να περιέχουν και συστατικά βλαβερά για την υγεία μας.
Οπότε σας δίνω τροφή για σκέψη... και σας προτρέπω να μπείτε στο Padlet στον σύνδεσμο εδώ:
και να δείτε τις εργασίες των μαθητών και των μαθητριών που τη σχολική χρονιά 2021-22 ασχολήθηκαν στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με το θέμα της Διατροφής και εκπόνησαν μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων.
Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023
Γ-Ξυλόκαστρο: ScratchJr & "Φάρμα των Ζώων"
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ Τάξης ήρθαν σε επαφή με τον οπτικό προγραμματισμό μέσα από την εφαρμογή ScratchJr. Στόχος ήταν να δημιουργήσουν ένα απλό έργο, μια φάρμα (σκηνικό) και τα ζωάκιά της (χαρακτήρες). Κάθε ζωάκι έχει προγραμματιστεί διαφορετικά π.χ. να κινείται με το πάτημα της πράσινης σημαίας, να μεγαλώνει με το κλικ πάνω του, να λέει κάτι με την επαφή με κάποιο άλλο ζωάκι, κλπ.
Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023
Δ-Ξυλόκαστρο: Λύνοντας το ΦΕ "Κάστορας" σε έντυπη & ηλεκτρονική μορφή
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ Τάξης μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα καλλιέργησαν την υπολογιστική τους σκέψη, τη λογική και την παρατηρητικότητά τους. Στόχος ήταν να βάλουν στην ορθή σειρά τις εικόνες του προσώπου του Κάστορα, ώστε το κινούμενο σχέδιο (animation) να έχει ομαλή ροή (δηλαδή κάθε φορά να αλλάζει μόνο ένα χαρακτηριστικό του προσώπου).
Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023
Β-Ξυλόκαστρο: Μαθαίνουμε προγραμματισμό με το CodeMonkey
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β Τάξης, μαθαίνουν βασικές αρχές προγραμματισμού όπως η δομή ακολουθίας και επανάληψης με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο με τη χρήση της online εφαρμογής CodeMonkey. Στόχος τους είναι να οδηγήσουν την μαϊμουδίτσα μέσα από εμπόδια να φτάσει στον θησαυρό και φυσικά να μαζέψει όσες περισσότερες μπανάνες μπορεί!
Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023
CodeMonkey: Βασικές αρχές προγραμματισμού
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα - EU Code Week, οι μαθητές και οι μαθήτριες των μικρών Τάξεων θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα:
Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023
Β1: Κωδικοποίηση με χρώματα (Pixel Art) & πεταλούδα
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1 Τμήματος εξασκήθηκαν στην κωδικοποίηση με χρώματα (Pixel Art). Συγκεκριμένα, αναγνώρισαν ποιο είναι το κατάλληλο τετραγωνάκι για να ζωγραφίσουν και με ποιο χρώμα και σιγά σιγά ανακάλυψαν την κρυμμένη εικόνα, μια πολύχρωμη πεταλούδα.
Γ2: ScratchJr "Η φάρμα με τα ζώα"
Οι μαθητές και οι μαθήτριες ήρθαν σε επαφή με τον οπτικό προγραμματισμό μέσα από την εφαρμογή ScratchJr. Στόχος ήταν να δημιουργήσουν ένα απλό έργο, μια φάρμα (σκηνικό) και τα ζωάκιά της (χαρακτήρες). Κάθε ζωάκι έχει προγραμματιστεί διαφορετικά π.χ. να κινείται με το πάτημα της πράσινης σημαίας, να μεγαλώνει με το κλικ πάνω του, να λέει κάτι με την επαφή με κάποιο άλλο ζωάκι, κλπ. Περισσότερα για το ScratchJr, Φύλλα Εργασίας και δραστηριότητες μπορείτε να βρείτε στην αντίστοιχη επιλογή του μενού του Ιστολογίου.
Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023
Online ΦΕ: #EUCodeWeek2023 "Let's Code with Animals" - Γρίφος "Ο κάστορας"
an interactive worksheet by Πηνελόπη Μαρκέλλου
Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023
Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023
EU Code Week - Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2023
Ήρθε ο Οκτώβριος και ανανεώνουμε το ραντεβού μας με την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα – EU Code Week. Το φετινό θέμα μας αφορά την «Παγκόσμια Ημέρα Ζώων» που γιορτάσαμε στις 4 Οκτωβρίου.
Η ιστοσελίδα της Εκδήλωσης είναι:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τμημάτων του σχολείου θα ασχοληθούν με διασκεδαστικές αλγοριθμικές, προγραμματιστικές και ρομποτικές δραστηριότητες, προκλήσεις και παιχνίδια με αντικείμενο τα ζώα.
Βασικός στόχος είναι τα παιδιά να καλλιεργήσουν γνώσεις και δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης, προγραμματισμού και κωδικοποίησης, να διερευνήσουν και να επιλύσουν προκλήσεις και γρίφους με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή αλλά και χωρίς (unplugged), να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τα ζώα, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους και να διασκεδάσουν.
«Let’s code with animals!»
Στη Συμμαχία μας συμμετέχουν τα ακόλουθα Σχολεία:
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
- Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου Χαλκίδας
- Δημοτικό Σχολείου Αγναντερού Καρδίτσας
- 11ο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης
- 4ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
- 10 Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού
- 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
- 30ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- 14ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου
- Δημοτικό Σχολείο Λεωνιδίου
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης
- 2ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
- 13ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 18ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 23ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 9ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
- 22ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
- 6ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω
- Νηπιαγωγείο Βουνοπλαγιάς Ιωαννίνων
Όποια σχολεία το επιθυμούν μπορούν να συνδεθούν στη Συμμαχία μας με τον κωδικό:
Οι δραστηριότητες, τα Φύλλα Εργασίας αλλά και πολυμεσικό υλικό από την υλοποίησή τους είναι διαθέσιμο στο Padlet:
Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023
Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023
Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023
Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023
Beebot: Δημιουργούμε κύκλους προγραμματίζοντας τη μελισσούλα & τους μετατρέπουμε σε ζωάκια!
Το ξέρατε ότι η μελισσούλα Beebot μπορεί να ζωγραφίζει!
Τι πρέπει να κάνετε; Αρκεί να της "φορέσετε" το κατάλληλο "καπελάκι", να τοποθετήσετε το μολύβι, το στυλό ή τον μαρκαδόρο σου στην ειδική θήκη και να προγραμματίσετε τις κινήσεις της.
Σήμερα θα σχεδιάσουμε κύκλους. Ο προγραμματισμός είναι απλός και είναι ο ακόλουθος.
Αρχικά πατάμε το μπλε κουμπί με το Χ για να διαγράψουμε όποιες εντολές μπορεί να έχει στη μνήμη της η μελισσούλα μας (βήμα 1 εικόνας).
Στη συνέχεια, πατάμε τις εξής εντολές (βήμα 2 εικόνας):
Στροφή δεξιά
Στροφή δεξιά
Στροφή δεξιά
Στροφή δεξιά
Για να ξεκινήσει η μελισσούλα, πατάμε το κουμπί "GO" (βήμα 3 εικόνας).
Εναλλακτικά το πρόγραμμα μπορεί να είναι το εξής:
Στροφή αριστερά
Στροφή αριστερά
Στροφή αριστερά
Στροφή αριστερά
Στη συνέχεια, χρησιμοποιούμε τους κύκλους μας και σχεδιάζουμε απίθανα ζωάκια!
Βικιπαίδεια: Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
Αναζητούμε πληροφορίες στη Βιβιπαίδεια για την "Παγκόσμια Ημέρα Ζώων".