Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

ERASMUS+ GIG: Πενθήμερο Σεμινάριο Επιμόρφωσης των Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών με τίτλο "Dilemma-based Learning and the DiBL platform"

Ξεκίνησε σήμερα Δευτέρα 28/11/2022, στην Τρίπολη Αρκαδίας, το πενθήμερο σεμινάριο επιμόρφωσης των επιμορφωτών-πολλαπλασιαστών με τίτλο "Dilemma-based Learning and the DiBL platform" στο πλαίσιο της σύμπραξης μικρής κλίμακας GIG Erasmus+2021-2-EL01-KA210-SCH-000050330 που υλοποιεί το ΠΕΚΕΣ Πελοποννήσου σε συνεργασία με τον επιμορφωτικό φορέα Europass Teacher Academy και την εταιρεία σχεδιασμού εκπαιδευτικών παιχνιδιών Serious Games Interactive, 4 Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και 29 σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, ανάμεσά τους και το σχολείο μας, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού.  

Το σεμινάριο παρακολουθούν στο σύνολο 15 ΣΕΕ και εκπαιδευτικοί των παραπάνω εταίρων από τις περιφερειακές ενότητες Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας. 

Η κ. Ilaria Barbieri, υπεύθυνη σχεδιασμού επιμορφωτικών προγραμμάτων για το Europass Teacher Academy στη Βερόνα και τη Φλωρεντία, ξεκίνησε τη γνωριμία της ομάδας επιμόρφωσης με παιχνίδια εγρήγορσης και επικοινωνίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ, διερεύνησε την προυπάρχουσα γνώση για τη θεματική υπό συζήτηση με διαδικτυακό quiz, παρουσίασε τη δομή του σεμιναρίου και, διερευνώντας τις θετικές μαθητικές εμπειρίες των επιμορφούμενων, κατέγραψε τα βασικά χαρακτηριστικά της μαθητοκεντρικής μάθησης. Στη συνέχεια, προχώρησε στην παρουσίαση της πλατφόρμας DiBL και στη χρήση της σε ομάδες, οι επιμορφούμενοι βρέθηκαν σε περιβάλλον serious game να συζητούν, να καταλήγουν σε κοινές αποφάσεις και να βρίσκουν λύσεις για το πρώτο δειγματικό δίλημμα που τους τέθηκε.


Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015