Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022

MyOctocat: Δημιουργία octocat χαρακτήρα

Στην online εφαρμογή

https://myoctocat.com/

σήμερα θα δημιουργήσουμε έναν χαρακτήρα octocat! Στη συνέχεια, στην εικόνα φαίνεται το περιβάλλον της εφαρμογής και οι επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και κάντε ότι επιλογές θέλετε για το σώμα, το πρόσωπο, τα μάτια, τα μαλλιά, τα ρούχα του octocat σας. Στο τέλος, μην ξεχάσετε να αποθηκεύσετε τον χαρακτήρα σας, τοπικά στον υπολογιστή σας. 

Τον χαρακτήρα αυτόν μπορείτε να τον χρησιμοποιείτε και ως άβαταρ (avatar), αντί για τη φωτογραφία σας, για να προστατεύετε τα προσωπικά σας στοιχεία



Δείτε και στο βίντεο που έχω ετοιμάσει για εσάς τον τρόπο δημιουργίας ενός octocat.


Ακολουθούν τα δικά μου octocats.


Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015