Γατούλα που μιλάει

Στην πρώτη μας επαφή με το Scratch θα κάνουμε τη γατούλα να λέει "Γεια σου!".

Αυτό είναι απλό. Για να το πετύχουμε, θα χρησιμοποιήσουμε την εντολή "Όταν γίνει κλικ στην πράσινη σημαία" από την Κατηγορία Συμβάντα και την εντολή "Πες... για ... δευτερόλεπτα" από την κατηγορία Όψεις και θα φτιάξουμε το σενάριο μας. 

Για να ελέγξουμε πως λειτουργεί το πρόγραμμά μας, απλώς πατάμε την πράσινη σημαιούλα

Δίνουμε όνομα στο έργο μας "Πρώτο έργο" και το κάνουμε κοινή χρήση

Ο σύνδεσμος του έργου είναι εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/54456964

Δείτε το έργο στη συνέχεια. 


Ελάτε τώρα να δοκιμάσουμε το ακόλουθο σενάριο, στο οποίο έχουμε προσθέσει και άλλες εντολές από την Κατηγορία Όψεις. 


Στο σενάριο αυτό, η γατούλα θα εμφανιστεί, θα σκεφτεί κάτι (ποια είναι η διαφορά από το Πες; για πόσα δευτερόλεπτα;), θα πει κάτι (τι; για πόσα δευτερόλεπτα;), θα πει κάτι άλλο (τι; για πόσα δευτερόλεπτα;) και θα εξαφανιστεί.

Μπορείτε να βάλετε και ένα υπόβαθρο πίσω από τη γατούλα; Διαλέξτε όποιο σας αρέσει. 


 
Ο σύνδεσμος αυτού του σεναρίου είναι: https://scratch.mit.edu/projects/54457416
Δείτε το πρόγραμμα στη συνέχεια. 


Ακολουθεί ένα παράδειγμα όπου η γατούλα όχι μόνο μιλάει και μας λέει "Γεια!" για 2 δευτερόλεπτα αλλά στη συνέχεια κινείται για πάντα! Όταν φτάσει στο όριο της σκηνής τότε αναπηδάει και συνεχίζει την κίνησή της. Για να σταματήσει η γατούλα, αρκεί να πατήσουμε το κόκκινο κουμπάκι "Σταμάτα" που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σκηνής, δίπλα στο κουμπάκι με την πράσινη σημαιούλα. Η εντολή περίμενε καθορίζει πόσο αργά ή γρήγορα θα κινείται η γατούλα. Δοκιμάστε διάφορες τιμές. 


Δείτε την στο βίντεο που ακολουθεί.


Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο στον σύνδεσμο εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/580566330
Επίσης μπορείτε να το τρέξετε, πατώντας στην πράσινη σημαιούλα.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015