Αγαπημένο ζωάκι

Στη δραστηριότητα αυτή θα χρησιμοποιήσουμε το ακόλουθο Φύλλο Εργασίας, θα κατασκευάσουμε, θα ζωγραφίσουμε και θα προγραμματίσουμε το αγαπημένο μας ζωάκι με την πλακέτα micro:bit και τον προσομοιωτή MakeCode.

Αρχικά ακολουθήστε τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας και δημιουργήστε το ζωάκι σας. Σχεδιάστε τα χαρακτηριστικά του, χρωματίστε το και αν θέλετε προσθέστε του αυτάκια, ουρίτσα, κλπ. 


Ο προγραμματισμός της κατασκευής θα γίνει μέσα από το MaKeCode. Εσείς μπορείτε να προγραμματίσετε το ζωάκι σας να κάνει ό,τι ενέργειες θέλετε. 

Στο παράδειγμα που ακολουθεί το σκυλάκι μου κάνει τα εξής:
  1. Αρχικά δημιουργήθηκαν 4 μεταβλητές (Κατηγορία "Μεταβλητές" -> Δημιουργία μεταβλητής): η happy, η sad, η scared και η rotation.
  2. Στη συνέχεια, ορίστηκε με την εντολή "κατά την έναρξη" (Κατηγορία "Βασικά"): η happy να εμφανίζει ένα χαμόγελο, η sad ένα λυπημένο στόμα και η scared ένα τρομαγμένο, ανοικτό στόμα (εντολή "ορισμός ..." από την Κατηγορία "Μεταβλητές" και εντολή "create image" από την Κατηγορία "Εικόνες").
  3. "Στο κούνημα" (Κατηγορία "Είσοδος"), το ζωάκι είναι τρομαγμένο (scared).
  4. Όταν η μεταβλητή rotation είναι μεταξύ 0-49, το ζωάκι είναι λυπημένο (sad). Χρησιμοποιήθηκε η εντολή "Εάν... αλλιώς..." από την Κατηγορία "Λογική"). 
  5. Όταν η μεταβλητή rotation είναι μεταξύ 50-100, το ζωάκι είναι χαρούμενο (happy).
  6. Διαφορετικά το ζωάκι είναι τρομαγμένο (scared).



Δημιουργήστε τον κώδικά σας, "κατεβάστε" τον στην πλακέτα micro:bit και δοκιμάστε το με την κατασκευή σας. 

Δείτε το δικό μου σκυλάκι εδώ. 






Ε1 Τμήμα, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Ε1 Τμήματος δημιούργησαν τα ζωάκια τους με το Φύλλο Εργασίας, προγραμμάτισαν τα συναισθήματά τους στο MakeCode, έκαναν λήψη τον κώδικα στην πλακέτα micro:bit και την τοποθέτησαν με τη μπαταρία μέσα στην κατασκευή τους

Δείτε τις γατούλες, τα σκυλάκια και τα άλλα ζωάκια που κατασκεύασαν τα παιδιά!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015