Σκηνικό με 3 αντικείμενα που αλληλοεπιδρούν

Δημιουργούμε στο Scratch ένα απλό σκηνικό το οποίο περιλαμβάνει:
  • Ένα φόντο: στο παράδειγμα, έχει επιλεγεί το υπνοδωμάτιο.
  • Τρία τουλάχιστον αντικείμενα: έχουν επιλεγεί ένα κορίτσι, μια μπάλα και ένας σκύλος
  • Αλληλεπίδραση μεταξύ των αντικειμένων: αυτή η αλληλεπίδραση μπορεί να γίνει με κείμενο, ήχο και κίνηση
Το φόντο και τα αντικείμενα.


Ο κώδικας για το κορίτσι. Αρχικά αλλάζει το μέγεθος του κοριτσιού σε 110%. Στη συνέχεια, το κορίτσι μιλάει για 3 δευτερόλεπτα στον σκύλο και του λέει "Ρεξ πιάσε τη μπάλα!". Επίσης, όταν λάβει μήνυμα από τον σκύλο λέει "Μπράβο Ρεξ!" για 4 δευτερόλεπτα. 


Ο κώδικας για τον σκύλο. Αρχικά ορίζεται το μέγεθος του σκύλου σε 80% του αρχικού. Ο σκύλος τοποθετείται σε μια αρχική θέση και ορίζεται μια αρχική ενδυμασία. Περιμένει για 3 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, ο σκύλος κινείται για πάντα και αλλάζει ενδυμασίες. Όταν αγγίξει τη μπάλα, αλλάζει ενδυμασία, γαβγίζει, στέλνει μήνυμα στο κορίτσι, και σταματούν τα άλλα σενάρια του αντικειμένου. 


Δείτε το έργο στη συνέχεια.



Το Φύλλο Εργασίας με τις οδηγίες είναι το ακόλουθο. 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015