Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Tinkercad: Δημιουργία ενός απλού κυκλώματος

Ο γιος μου που πηγαίνει στην Ε' Δημοτικού έχει μια εργασία στο μάθημα "Φυσικά" με την ακόλουθη εκφώνηση:

Να φτιάξετε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα χρησιμοποιώντας μπαταρία, λαμπάκι, καλώδια και διακόπτη (εφόσον υπάρχει). 

Επειδή είμαστε σπίτι και δεν έχουμε πρόσβαση στα παραπάνω υλικά, σκέφτηκα να αναζητήσω λύσεις προσομοίωσης του κυκλώματος.

Έτσι ανακάλυψα το Tinkercad:
μια online εφαρμογή σχεδίασης τρισδιάστατων μοντέλων.

Αφού ο γιος μου έκανε εγγραφή με το Gmail του, στη συνέχεια πειραματίστηκε με το περιβάλλον και δημιούργησε το ζητούμενο κύκλωμα αλλά και ένα δεύτερο με δυο λάμπες.

Ακολουθούν τα δύο κυκλώματα. Για να δείτε κάθε μια προσομοίωση πατήστε το κουμπάκι Start Simulation και ανοίξτε τον διακόπτη.


Για την εφαρμογή Tinkercad πολύ χρήσιμο είναι και το υλικό του συναδέλφου Γιάννη Αρβανιτάκη εδώ: https://ppf.edu.gr/hackers/archives/1935

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015