Πινγκ πονγκ

Ένα παιχνίδι πινγκ πονγκ στο Scratch. Το σενάριο είναι το ακόλουθο. Στην αρχή η Abby δίνει οδηγίες για το παιχνίδι. Η μπάλα κινείται τυχαία στη σκηνή. Η ρακέτα κινείται δεξιά αριστερά με τα αντίστοιχα βελάκια του πληκτρολογίου. Αν η ρακέτα χτυπήσει τη μπάλα, ο παίκτης κερδίζει έναν πόντο. Αν η μπάλα χτυπήσει στο μωβ έδαφος, ο παίκτης χάνει έναν πόντο. Το παιχνίδι σταματάει όταν το χρονόμετρο φτάσει στα 60 δευτερόλεπτα. Τότε εμφανίζεται η Abby και ανακοινώνει το σκορ του παίκτη. Μπορείτε να το υλοποιήσετε; Μπείτε στη σελίδα του έργου εδώ:και δείτε πως είναι ο κώδικας για κάθε αντικείμενο (επιλογή Δείτε Μέσα). 

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015