Κυριακή 11 Απριλίου 2021

Διαδικτυακός Διαγωνισμός ScratchJr for Beginners "Το καλοκαίρι που ονειρεύομαι": Υποστηρίξτε τις 3 ομάδες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,

δείτε και υποστηρίξτε με ένα like στο κανάλι της WRO Hellas στο Youtube

τις 3 ομάδες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου, που συμμετέχουν 
στον Online Διαδικτυακό Διαγωνισμό Προγραμματισμού και Ρομποτικής 
ScratchJr for Beginners 
"Το καλοκαίρι που ονειρεύομαι"

Η διαδικασία είναι απλή. Πατήστε πάνω στα ακόλουθα βίντεο και κάντε like αφού συνδεθείτε στο Youtube με τον λογαριασμό σας gmail.

Βίντεο-animation Ομάδας 1 «Οι διασώστες»: 

https://youtu.be/LMelaBC2BSc

Βίντεο-animation Ομάδας 2 «Οι εξερευνητές»: 

https://youtu.be/P6hvJ4oxmRI

Βίντεο-animation Ομάδας 3 «Οι κεραυνοί»: 

https://youtu.be/mYQWjsrKkoI

Οι ομάδες μας είναι "οι διασώστες", "οι εξερευνητές" και "οι κεραυνοί", που ξεκινάνε από το ίδιο σημείο, την παραλία του Ξυλοκάστρου, με τη βάρκα τους και ζουν μια ξεχωριστή περιπέτεια. Κάθε ομάδα έχει ετοιμάσει ένα μικρό βίντεο-animation.

Η ιστορία έχει ως εξής:

Οι μαθητές του Γ1 Τμήματος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου έδωσαν ραντεβού νωρίς το απόγευμα για μπάνιο. Μετά από κολύμπι και παιχνίδι, ανάβουν φωτιά με ξύλα που βρήκαν στην παραλία και συζητούν καθισμένοι γύρω από αυτήν. Μέσα από τα λεγόμενά τους φαίνεται καθαρά ότι τη χρονιά που πέρασε τους εντυπωσίασε το μάθημα της Ιστορίας και ιδιαίτερα οι περιπέτειες του Οδυσσέα. Όλοι συμφώνησαν ότι θα ήθελαν να ζήσουν και αυτοί μια περιπέτεια. Τίποτα δεν τους κρατούσε. Βάρκες είχαν. Χωρίστηκαν με κλήρο σε 3 ομάδες και έδωσαν το ραντεβού αναχώρησης για την άλλη μέρα νωρίς το πρωί.

Ομάδα 1: «Οι διασώστες»

«Οι διασώστες», η πρώτη ομάδα, έφτασαν στην ανατολική πλευρά του Κορινθιακού σε ένα νησάκι των Αλκυονίδων και ξεκίνησαν την εξερεύνησή του. Εκεί σε μια παραλία βρήκαν ένα δελφίνι παγιδευμένο στα ρηχά. Για να το βοηθήσουν χρησιμοποιήσαν μουσαμά, σκοινί και τροχαλία που είχαν στη βάρκα για να μαζεύουν τα δίχτυα. Δεν ήταν εύκολο, αλλά τελικά κατάφεραν να οδηγήσουν το δελφίνι στα βαθιά, για να επιστρέψει στο κοπάδι του. Για εξερεύνηση, φυσικά, ούτε λόγος να γίνεται. Είχαν κουραστεί πολύ και το μόνο που ήθελαν ήταν να επιστρέψουν στα σπίτια τους. Εξάλλου την περιπέτεια που ήθελαν την είχαν ζήσει.

Ομάδα 2: «Οι εξερευνητές»

«Οι εξερευνητές», η δεύτερη ομάδα, πλησίαζαν και αυτοί σε ένα νησί, όμως δεν ήξεραν ποιο ήταν. Καθώς κόντευαν να φτάσουν στην παραλία διασταυρώθηκαν με τη βάρκα ενός ψαρά. Αυτός τους είπε ότι ήταν το Δασκαλιό, ένα νησάκι των Αλκυονίδων. Τα παιδιά θυμήθηκαν τι τους είχε πει η δασκάλα τους. Τα νησιά αυτά είχαν συνήθως κρυφό σχολειό, όταν η Ελλάδα ήταν υπόδουλη στους Τούρκους. Έτσι αποφάσισαν να το εξερευνήσουν. Στην αρχή βρήκαν τα χαλάσματα μιας παλιάς εκκλησίας. Αλλά κρυφό σχολείο πουθενά. Αδύναμα γαβγίσματα, τους οδήγησαν σε μια κρυμμένη σπηλιά, πίσω από κάτι θάμνους, όπου είχε παγιδευτεί ένα σκυλάκι. Τα παιδιά έφτιαξαν μια κατασκευή με τροχαλία και σκοινί που έφεραν από τη βάρκα και ένα κορίτσι κατέβηκε στη σπηλιά, ενώ τα άλλα παιδιά χειρίζονταν την τροχαλία. Εκεί ανακάλυψε ότι η σπηλιά ήταν το κρυφό σχολειό. Τράβηξε φωτογραφίες με το κινητό της. Στη συνέχεια, δέθηκε μαζί με τον σκύλο στο σκοινί και τα παιδιά τους τράβηξαν έξω από τη σπηλιά, σώους. Παιδιά και σκύλος άρχισαν να πανηγυρίζουν. Έφυγαν τέσσερις το πρωί από το Ξυλόκαστρο και γυρίζουν πέντε. Φυσικά και ο νέος φίλος τους θα ερχόταν μαζί τους. Α! Πόσα πράγματα είχαν να διηγηθούν στους υπόλοιπους συμμαθητές τους.

Ομάδα 3: «Οι κεραυνοί»

«Οι κεραυνοί», η τρίτη ομάδα, πήραν κατεύθυνση και αυτοί προς Κόρινθο. Ταξίδευαν αρκετές ώρες όταν είδαν από μακριά ένα πανέμορφο μικρό κόλπο και αποφάσισαν να πάνε εκεί. Όταν πλησίασαν στην ακτή είδαν ότι ήταν μια από τις λίγες σχετικά παραλίες με άμμο που έχει ο Κορινθιακός στα μέρη μας. Κατέβηκαν στην παραλία «εξοπλισμένοι» με όλα τα εφόδια για παιχνίδι, φουσκωτή μπάλα, κουβαδάκια και φτυαράκια. Κάποια στιγμή, η μπάλα τους έφυγε λίγο μακρύτερα και όταν πήγαν να την πιάσουν, βρήκαν μια χελώνα και μια φωλιά μέσα στην άμμο με αβγουλάκια. Για να την προστατέψουν, έφτιαξαν μια ξύλινη κατασκευή και στο πάνω μέρος έβαλαν έναν ανεμόμυλο για να διώχνει τους γλάρους. Όταν έσπασε ένα αβγό και βγήκε από μέσα ένα χελωνάκι ενθουσιάστηκαν και ανυπομονούσαν να γυρίσουν πίσω και να διηγηθούν όσα έζησαν στους φίλους τους.


Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Πληροφορικής: Πηνελόπη Μαρκέλλου
Δασκάλα Τάξης: Βαρβάρα Νικολοπούλου

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015