Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Α Τάξη: Ζωγραφίσω την ελληνική σημαία

Στη Ζωγραφική δημιουργώ την ελληνική σημαία με 5 ορθογώνια και το εργαλείο του κουβά!

Βήματα:
  1. Διαλέγω χρώμα μαύρο και σχεδιάζω ένα μεγάλο ορθογώνιο.
  2. Στη συνέχεια σχεδιάζω τέσσερα μικρότερα ορθογώνια ξεκινώντας από τις γωνίες και πηγαίνοντας προς το κέντρο του μεγάλου ορθογωνίου. 
  3. Με τον κουβά γεμίζω τα ορθογώνια μου με χρώμα μπλε. 
  4. Αποθηκεύω την εργασία μου στο dropbop δίνοντας το κατάλληλο όνομα. 

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015