Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Α Τάξη: Babypedia

Η Babypedia είναι ένα εκπαιδευτικό λογισμικό που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.

Δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, να μάθουν να χρησιμοποιούν το ποντίκι και το πληκτρολόγιο μέσα από εκπαιδευτικά παιχνίδια και δραστηριότητες.

Τα θέματα με τα οποία ασχολείται είναι πολλά και ενδιαφέροντα:
  1. Στο ζωολογικό κήπο
  2. Τα μέσα μεταφοράς
  3. Χρώματα, σχήματα, γράμματα
  4. Μύθοι και παραμύθια
  5. Επαγγέλματα
  6. Τα μουσικά όργανα
  7. Τι προσέχουμε στο σπίτι
  8. Ο κήπος μου
  9. Πλανήτες και διαστημόπλοια
  10. Ρούχα και αξεσουάρ
  11. Δεινόσαυροι
  12. Γνωρίζω το σώμα μου
  13. Καλοί τρόποι συμπεριφοράς
  14. Βυθός και θαλάσσια πλάσματα
  15. Στην αγορά
  16. Η οικογένεια μου
Κάθε ένας από τους 16 τόμους συνοδεύεται από το βιβλίο του και το CD του.

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015