Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Α-Β Τάξεις: Βιβλίο - "Ο Μπεν και η Ταμπλετοπαγίδα"

Ο Μπεν είναι ένα μικρό ζωηρό αγόρι που του αρέσουν οι σκανταλιές και τα παιχνίδια με τους φίλους του. Μια ημέρα στο σπίτι έρχεται ένα ξεχωριστό δώρο, ένα τάμπλετ. Ο Μπεν ενθουσιάζεται και γρήγορα χάνει τον έλεγχο και μπαίνει σε μπελάδες. Θα καταφέρει να ξεφύγει;
Με τους μικρούς μαθητές και τις μαθήτριες της Α' και της Β' Τάξης του Δημοτικού Σχολείου διαβάσαμε την ιστορία του Μπεν, συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε για τη σωστή χρήση των τάμπλετ αλλά και γενικότερα των ηλεκτρονικών συσκευών και του διαδικτύου.
Ένα από τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε συμφωνεί με το ακόλουθο απόσπασμα από το βιβλίο:
Άγνωστους φίλους δεν θα κάνω
ούτε κουβέντα θα τους πιάνω.
Κι αν κάτι άσχημο αισθανθώ...
τσαφ! Στους γονείς μου θα το πω!
Στοιχεία βιβλίου:
Συγγραφείς: Μάνος Σφακιανάκης, Βέρα Αθανασίου
Εκδόσεις: Ψυχογιός
Ημερομηνία έκδοσης: 27/4/2017

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

1 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ιδέα σου!
    Θα την χρησιμοποιήσω και στις δικές μου τάξεις.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Copyright @ 2015