Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Μαθητικό Πανηγύρι 2018

Το σχολείο μας συμμετείχε στο "Μαθητικό Πανηγύρι" στο Κιάτο, την Τρίτη 5 Ιουνίου 2018. Εκεί παρουσιάστηκαν Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων: Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας.

Π ρ ό γ ρ α μ μ α  Ε κ δ ή λ ω σ η ς

09:30 – 10:00: Προσέλευση Σχολείων - Χαιρετισμοί
10:00 – 10:20: «Μικροί Αρχαιολόγοι … Μεγάλοι Έλληνες»
Νηπιαγωγείο Πασίου
Εκπαιδευτικοί: Καραπάνου Αναστασία, Παπάζογλου Μαλαματή, Σταματοπούλου Πηνελόπη


10:20– 10:40: «Ο μπαμπάς μου … ο ήρωας μου»
Αριστοτέλειο Κορινθιακό Εκπαιδευτήριο – ΣΤ΄ Τάξη
Εκπαιδευτικοί: Καραναστάση Αικατερίνη, Κουρμπέτη Δήμητρα


10:40 – 11:00: «eTwinning Project “Robozoo”»
1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού – Ε΄ Τάξη
Εκπαιδευτικοί: Μαρκέλλου Πηνελόπη, Μαρίνης Παναγιώτης, Χανιώτης Ανδρέας


11:00 – 11:20: “Σχολική Χορωδία”
3ο Δημοτικό Σχολείο Κιάτου – ΣΤ΄ Τάξη
Εκπαιδευτικοί: Γερολύμου Μαρία, Μπακλώρη Παναγιώτα


11:20 – 11:40: Λήξη εκδήλωσης – Αποχώρηση Σχολείων

Το σχολείο μας παρουσίασε το έργο eTwinning με τίτλο "Robozoo".



Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015