Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

CodyColor

Προγραμματισμός με βάση τα χρώματα; Και όμως με το CodyColor μπορούμε να μάθουμε βασικές αρχές προγραμματισμού παίζοντας.


Επιλέγουμε τη διεύθυνση https://codycolor.codemooc.net/ και στη συνέχεια πατάμε Press to continue.


Στην επιλογή How to play δίνονται οι οδηγίες του παιχνιδιού.

Μόλις το παιχνίδι ξεκινήσει βλέπουμε μπροστά μας έναν χρωματιστό πίνακα (μοιάζει με σκακιέρα) και ένα ρομποτάκι τον Roby.

Κάθε παίκτης πρέπει να τοποθετήσει το ρομπότ του σέρνοντας το σε μια από τις θέσεις εκκίνησης (υποδεικνύονται από τα βέλη στις άκρες της σκακιέρας) μέσα στο χρονικό όριο.

Όταν όλοι οι παίκτες τοποθετήσουν τα ρομπότ τους, αυτά θα αρχίσουν να κινούνται στο εσωτερικό της σκακιέρας ακολουθώντας μια διαφορετική κατεύθυνση ανάλογα με το χρώμα των πλακιδίων:

  • Στα κίτρινα πλακάκια, ο Roby θα γυρίσει 90 μοίρες προς τα αριστερά.
  • Στα κόκκινα πλακάκια, ο Roby θα γυρίσει 90 μοίρες προς τα δεξιά.
  • Στα γκρι πλακάκια, ο Roby θα συνεχίσει ευθεία.

Σκοπός του παιχνιδιού είναι να επιλέξουμε μια θέση εκκίνησης έτσι ώστε το ρομπότ μας να παραμείνει στο εσωτερικό της σκακιέρας όσο το δυνατόν περισσότερο. 

Ο παίκτης με τις περισσότερες κινήσεις κερδίζει. Επίσης, πόντους κερδίζετε ταξιδεύοντας όσο το δυνατόν περισσότερο στη σκακιέρα ή τοποθετώντας το ρομπότ σας πιο γρήγορα από τον αντίπαλό σας. Σε περίπτωση της ίδιας διαδρομής κερδίζει ο παίκτης που τοποθετεί τον Roby πρώτα. Όταν τελειώσει ο αγώνας, οι παίκτες μπορούν να αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν με περισσότερους αγώνες ο ένας εναντίον του άλλου.

Είστε έτοιμοι; Για να εξασκηθούμε θα παίξουμε Custom Match (δύο παίκτες). Στη συνέχεια θα διοργανώσουμε Battle Royale (Περισσότεροι παίκτες).

Πηγή: https://codycolor.codemooc.net/

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015