Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Google Earth Web: Βρίσκω τον τόπο μου, τη γειτονιά μου, το σχολείο μου

Το Google Earth Web είναι μια εφαρμογή με την οποία μπορούμε να μεταφερθούμε σε δευτερόλεπτα σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και να το εξερευνήσουμε, χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε καμία εγκατάσταση στον υπολογιστή ή στο τάμπλετ μας. 
Από το πρόγραμμα περιήγησης Google Chrome επιλέγουμε τον σύνδεσμο:
και μπορούμε να επισκεφτούμε όποιο μέρος του κόσμου θέλουμε από την οθόνη μας!
Αν χρησιμοποιήσουμε το ζάρι θα ανακαλύψουμε ένα νέο μέρος, ενώ το Voyager θα μας ξεναγήσει για να δημιουργήσουμε τους δικούς μας χάρτες και τις δικές μας ιστορίες.
Ακολουθήστε τη διαδρομή 
Ευρώπη -> Ελλάδα -> Πελοπόννησος -> Κορινθία -> Ξυλόκαστρο ή Ζευγολατιό
και βρείτε τη γειτονιά σας και το σχολείο σας!

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015