Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

Playmobil χαρακτήρες

Είμαι σίγουρη ότι όλοι σας έχετε παίξει κάποια στιγμή με Playmobil! Πως θα σας φαινόταν όμως να δημιουργούσατε τον δικό σας Playmobil χαρακτήρα; Θέλετε να είναι αγόρι ή κορίτσι; Πως θα είναι τα μαλλιά του; Τι ρούχα θα φοράει; Τι αξεσουάρ θα έχει; 

Πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο:


μπορείτε να επιλέξετε πως θα είναι ο χαρακτήρας σας. Δείτε την 3D απεικόνισή του, κρατώντας πατημένο και κουνώντας το ποντίκι σας προς την κατεύθυνση που θέλετε. Επίσης, μπορείτε να του βγάλετε και φωτογραφία σε κάποιο φόντο (από τα διαθέσιμα της εφαρμογής) και να την "κατεβάσετε" στον υπολογιστή σας. 

Η δικιά μου ηρωίδα φαίνεται στη συνέχεια!



Αν αποθηκεύσετε τον χαρακτήρα σας με λευκό φόντο και χρησιμοποιήσετε την online εφαρμογή RemoveBg (https://www.remove.bg/upload) για να το αφαιρέσετε, τότε θα αποκτήσει διαφάνεια και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όποια εφαρμογή θέλετε εσείς. 


Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον χαρακτήρα σας και ως άβαταρ (avatar)

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015