Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

micro:bit classroom

Σήμερα θα μπούμε στην τάξη μας στο micro:bit περιβάλλον του makecode. Για να το κάνετε αυτό, θα πατήσετε στον κίτρινο σύνδεσμο:

microbit.org/join

και στη συνέχεια θα σας εμφανιστεί η ακόλουθη εικόνα.

Θα επιλέξετε τα κατάλληλα εικονίδια που θα σας πω για το Classroom name και θα πληκτρολογήσετε το PIN

Είστε έτοιμοι να προγραμματίσετε; 

Στο περιβάλλον σας έχω διαμοιράσει (share) τον παρακάτω κώδικα. 


Όταν πατάω το κουμπάκι Α του micro:bit εμφανίζεται η χαρούμενη φατσούλα, παίζει ο ήχος happy και στη συνέχεια η φατσούλα εξαφανίζεται

Εσείς θέλω να συμπληρώσετε τον κώδικα ως εξής: 

Όταν πατάω το κουμπάκι Β του micro:bit, να εμφανίζεται η λυπημένη φατσούλα, να παίζει ο ήχος sad και στη συνέχεια η φατσούλα να εξαφανίζεται

Υπόδειξη: Δοκιμάστε να αντιγράψετε το δικό μου block εντολών (με δεξί κλικ πάνω στο block μου και επιλογή Αντιγραφή) και στη συνέχεια να κάνετε τις κατάλληλες αλλαγές!

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015