Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

Ήφαιστος: Ο θεός της φωτιάς & των ηφαιστείων

Ο Ήφαιστος, σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, ήταν ένας από τους 12 θεούς του Ολύμπου. Ήταν ο θεός της φωτιάς και της μεταλλουργίας. Γεννήθηκε κουτσός και άσχημος και η μητέρα του η Ήρα τον έδιωξε από τον Όλυμπο. Η Θέτιδα τον έσωσε και αυτός έφτιαξε ένα σιδηρουργείο μέσα σε ένα ζεστό βουνό, από το οποίο ξεπηδούσαν καπνός και σπίθες. Ο Ήφαιστος έχει δώσει το όνομά του στα ηφαίστεια και στην Επιστήμη της Ηφαιστειολογίας.

Διαβάζουμε το βιβλίο "Είμαι ο Ήφαιστος" του Κώστα Πούλου από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο και μαθαίνουμε για τον θεό της φωτιάς και των ηφαιστείων.
Περιγραφή
Με λένε Ήφαιστο και είμαι ανάπηρος. Παρόλο που έχω γονείς θεούς, την Ήρα και τον Δία, κανένας δεν πίστεψε ότι μπορούσα να γίνω σαν κι αυτούς. Προσπάθησα. Δεν ήταν εύκολο. Χρειάστηκε θέληση και δουλειά. Πολλή δουλειά. Το εργαστήρι μου έγινε σωστό ηφαίστειο. Στη φωτιά έδενα το χρυσάφι με το ασήμι κι έκανα πράγματα τόσο χρήσιμα και θαυμαστά, που έμοιαζαν στ’ αλήθεια θεϊκά…

Στη συνέχεια, αναζητούμε περισσότερες πληροφορίες για τον Ήφαιστο στο διαδίκτυο.


Παρακολουθούμε τα βίντεο:





Στο τέλος, παίζουμε το παιχνίδι γνώσεων σχετικά με τον Ήφαιστο στο Wordwall.


Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015