Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Δ-ΣΤ Τάξεις: Πως πέρασα στις διακοπές των Χριστουγέννων;

Αγαπημένοι μου μαθητές και μαθήτριες σας εύχομαι από καρδιάς να έχετε μια καλή χρονιά!

Επιστρέφοντας πάλι στο σχολείο και στο Εργαστήριο Πληροφορικής θα ήθελα να μεταβείτε στον αντίστοιχο σύνδεσμο ανάλογα με το Τμήμα σας:







και να απαντήσετε στο ερώτημα του τοίχου που έφτιαξα για εσάς στην εφαρμογή Padlet

Κάθε μαθητής/μαθήτρια θα γράψει τη δικιά του ανάρτηση!

Δείτε και τη δική μου για να πάρετε έμπνευση...


Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015