Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

ΣΤ1: "Ζευγολατιό: ο τόπος μου"

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ1 Τμήματος με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κυρίας Αλεξάνδρας Αριστείδου και με την υποστήριξη της εκπαιδευτικού Πληροφορικής κυρίας Πηνελόπης Μαρκέλλου υλοποίησαν το Πολιτιστικό Πρόγραμμα "Ζευγολατιό: ο τόπος μου" στις ώρες τις ευέλικτες ζώνης.

Στόχοι του Προγράμματος ήταν:
  • Η ενημέρωση και ο εμπλουτισμός των γνώσεων των μαθητών σχετικά με την ιστορία του τόπου τους.
  • Η ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος και δεξιοτήτων συνεργασίας. 
  • Η άσκηση σε δεξιότητες αξιολόγησης πληροφοριών και η ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
  • Η κατανόηση της αξίας της ομαδικής εργασίας, όπου με τον καταμερισμό ρόλων και αρμοδιοτήτων επιτυγχάνεται το καλύτερο αποτέλεσμα.
  • Η έκφραση και η διαχείριση των συναισθημάτων τους.
  • Η κοινωνικοποίηση μέσα από την ομαδική εργασία.
Μέσα από τη διαλεκτική μέθοδο και την ανταλλαγή απόψεων, την παρουσίαση φωτογραφιών, εικόνων, εφημερίδων και βιβλίων, την εικαστική προσέγγιση του θέματος, τη δημιουργία πολυμεσικής παρουσίασης, βίντεο και CD οι στόχοι του Προγράμματος επιτεύχθηκαν σε σημαντικό βαθμό.

Το αποτέλεσμα της εργασίας των μαθητών παρουσιάζεται στη συνέχεια με τη μορφή FlipBook και Βίντεο.


Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015