Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Καλή σχολική χρονιά με ασφάλεια!

Αγαπημένες μαθήτριες και αγαπημένοι μου μαθητές,

με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 θα ήθελα να σας καλωσορίσω στο Εργαστήριο Πληροφορικής

Όπως και στο τέλος της περσινής χρονιάς, έτσι και φέτος θα πρέπει να ακολουθήσουμε κάποιους βασικούς κανόνες για να διασφαλίσουμε πρώτα από όλα την υγεία μας και την υγεία των αγαπημένων μας προσώπων. 

Στη συνέχεια δείτε προσεκτικά τις σχετικές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας. 

   

Και μην ξεχνάτε ότι θα είμαι δίπλα σας σε ό,τι με χρειαστείτε!

Καλό μήνα και εύχομαι να έχουμε μια όμορφη σχολική χρονιά γεμάτη υγεία, φαντασία, δημιουργικότητα και πολλά πολλά χαμόγελα!

Η κυρία της Πληροφορικής

Πηνελόπη Μαρκέλλου

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015