Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Ζωγραφική με το AutoDraw

Ζωγραφίζουμε με θέμα τα Χριστούγεννα στο AutoDraw πατώντας στον σύνδεσμο εδώ:
Δοκιμάστε το μαγικό μολύβι (AutoDraw) το οποίο διορθώνει ή και αλλάζει τελείως το σχέδιο σας. Δεν είναι τέλειο;
Για να "κατεβάσετε" στη συσκευή σας τη ζωγραφιά σας πατήστε στο πάνω μέρος αριστερά τις τρεις οριζόντιες γραμμούλες και επιλέξτε Download. Το αρχείο θα το βρείτε στις λήψεις.
Αφήστε λοιπόν τη φαντασία σας ελεύθερη και χρησιμοποιήστε πολλά χρώματα για να φτιάξετε φανταστικές, γιορτινές ζωγραφιές!
Στο τέλος στείλτε μου τη ζωγραφιά σας στην κυψέλη μας στην e-me.
Δείτε και τη δική μου στη συνέχεια.

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015