Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Γ-Δ Τάξεις: Δημιουργία χριστουγεννιάτικης κάρτας με το online Εκπαιδευτικό Λογισμικό "Γλώσσα Γ-Δ Δημοτικού"

Θα χρησιμοποιήσουμε το online Εκπαιδευτικό Λογισμικό "Γλώσσα Γ-Δ Δημοτικού" και θα δημιουργήσουμε εύκολα και γρήγορα μια όμορφη χριστουγεννιάτικη κάρτα
Αρχικά πατήστε στη διεύθυνση εδώ:
Στη συνέχεια:
  • Γράψτε το όνομά σας.
  • Πατήστε "Το Εργαστήρι μου".
  • Πατήστε "Κάρτα".
  • Δημιουργήστε την κάρτα σας επιλέγοντας το περίγραμμα, το χρώμα φόντου, την εικόνα και γράφοντας το μήνυμά σας.
  • Για το κείμενο μπορείτε να επιλέξετε τη γραμματοσειρά, το χρώμα, αν θα είναι έντονη ή πλαγιαστή.
  • Για την αποθήκευση της κάρτας πατήστε τον Εκτυπωτή στο κάτω μέρος της οθόνης. Θα δημιουργηθεί ένα έγγραφο pdf το οποίο μπορείτε να αποθηκεύσετε στη συσκευή σας.
Περιμένω τις χριστουγεννιάτικες κάρτες σας! Δείτε παρακάτω τη δική μου!


Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015