Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

Ηρωίδες για μια μέρα...

Είμαι σίγουρη ότι όλες και όλοι γνωρίζετε τη Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, τη σπουδαία καπετάνισσα του 1821. Γνωρίζετε όμως άλλες ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης
Παρακολουθήστε το ακόλουθο βίντεο από το κανάλι TranouEducation "Ηρωίδες για μια μέρα"


Τώρα σκεφτείτε, με ποιον ήρωα ή ηρωίδα μοιάζετε ή θα θέλατε να μοιάζετε. 
Ζωγραφίστε μια προσωπογραφία σας, την οποία θέλω να μου τη στείλετε ηλεκτρονικά.
Όταν τις συγκεντρώσουμε όλες θα ετοιμάσουμε μια παρουσίαση. 

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015