Σάββατο 9 Απριλίου 2022

Το "βιβλίο των συναισθημάτων" από την κυρία της Πληροφορικής

Δείτε ένα παράδειγμα του βιβλίου "τα συναισθήματά μου" που δημιούργησα στο WriteReader.  

Σε κάθε σελίδα, θα βρείτε ένα μικρό μπλε κουμπάκι το οποίο όταν το πατήσετε, μπορείτε να με ακούσετε να διαβάζω το κείμενό της. Κατά τη δημιουργία της σελίδας έκανα δηλαδή  μια μικρή ηχογράφηση.  

Το βιβλίο μου είναι προσβάσιμο εδώ: 

https://app.writereader.com/library/book/ed259e1a-0b37-4da3-91f3-5afabf998b2d/rw

Ξεφυλλίστε το! Περιμένω με ανυπομονησία τα δικά σας βιβλαράκια!



Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015