Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

ΣΤ Τάξη: Προδιαγραφές εργασίας στο Mindomo.com

Αφού παρακολουθήσατε τα εκπαιδευτικά βίντεο στη συνέχεια εγκαταστήστε την εφαρμογή στον υπολογιστή σας.

Το αρχείο εγκατάστασης μπορείτε να το "κατεβάσετε" από τη διεύθυνση:

Για τη δική σας ευκολία το έχω "κατεβάσει" και το έχω τοποθετήσει στον φάκελό Dropbox: 
αρχείο με όνομα MindomoDesktop_v.7.04.exe.

Αφού γίνει η εγκατάσταση ακολουθώντας τα βήματα του wizard ανοίξτε την εφαρμογή από το εικονίδιο που έχει δημιουργηθεί στην επιφάνεια εργασίας σας.

Η εργασία που πρέπει να ετοιμάσετε είναι ατομική ή ομαδική. 

Στόχος της εργασίας είναι να δημιουργήσετε έναν εννοιολογικό χάρτη.

Την κεντρική ιδέα μπορείτε να την πάρετε από κάποιο σχολικό βιβλίο σας π.χ.:
  • Ιστορία: Επανάσταση 1821, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ο Διονύσιος Σολωμός, κλπ.
  • Γεωγραφία: Το φυσικό περιβάλλον, οι ήπειροι, η Ευρώπη, κλπ.
  • Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων: ο Όμηρος, ο Αίσωπος, ο Οδυσσέας Ελύτης, ο Γιάννης Ρίτσος, κλπ. 
  • Φυσικά: Πηγές ενέργειας, Φυτά, Ζώα, κλπ.

Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των κόμβων που θα περιέχει ο χάρτης σας.

Ο χάρτης πρέπει να είναι εμπλουτισμένος με κείμενο, εικόνες/φωτογραφίες, συνδέσμους, βίντεο, σχόλια, κλπ.

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στον χάρτη σας υλικό που να τον κάνει όσο το δυνατόν πιο επεξηγηματικό!

Καλή δουλειά!

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015