Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Εκπαιδευτικό Σενάριο: Δημιουργώ το δικό μου wiki

Στην ιστοσελίδα http://aesop.iep.edu.gr/node/15997 μπορείτε να δείτε το εκπαιδευτικό σενάριο με τίτλο «Δημιουργώ το δικό μου Wiki» της εκπαιδευτικού Φωτεινής Τριαντάρη που απευθύνεται σε μαθητές της ΣΤ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου και έχει ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την πλατφόρμα wikispaces και τη δημιουργία ενός wiki. 

Οι μαθητές καλούνται μέσα από κατανοητά και περιεκτικά Φύλλα Εργασίας να ανακαλύψουν την πλατφόρμα wikispaces, να δημιουργήσουν ιστοσελίδες, να εισάγουν κείμενο, εικόνα και βίντεο και να δημιουργήσουν μενού περιήγησης. 

Ένα καλογραμμένο και προσιτό εκπαιδευτικό σενάριο που εντάσσεται στο «Πρόγραμμα Σπουδών για τις ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» καθώς και στις νέες «Οδηγίες Διδασκαλίας Δημοτικού Σχολείου 2016-2017» αφού περιλαμβάνει δημιουργία, επεξεργασία, ανάρτηση κειμένων σε διαδικτυακές εφαρμογές Web 2.0 όπως είναι το Wiki και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος στο Εργαστήριο Πληροφορικής.


Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015