Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Παρασκευή, Οκτωβρίου 31, 2014
Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη, Οκτωβρίου 30, 2014
Δ Τάξη: Ποιος ήταν ο "Μικρός Ήρως" [βίντεο]
Ξέρουμε ποιος ήταν ο "Μικρός Ήρως";
Έχουμε ακούσει ή διαβάσει για αυτόν;
Αν όχι, αναζητούμε πληροφορίες στο Internet, "κατεβάζουμε" εικόνες και άλλο υλικό στον φάκελο μας και φτιάχνουμε μια εργασία μιας σελίδας στον Κειμενογράφο με αυτό το θέμα.
Παράλληλα ακούμε τον Λουκιανό Κηλαηδόνη να μας τραγουδά για τον "Μικρό Ήρωα".
Έχουμε ακούσει ή διαβάσει για αυτόν;
Αν όχι, αναζητούμε πληροφορίες στο Internet, "κατεβάζουμε" εικόνες και άλλο υλικό στον φάκελο μας και φτιάχνουμε μια εργασία μιας σελίδας στον Κειμενογράφο με αυτό το θέμα.
Παράλληλα ακούμε τον Λουκιανό Κηλαηδόνη να μας τραγουδά για τον "Μικρό Ήρωα".
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014
Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2014
ΣΤ Τάξη: Δημιουργώ μια αφίσα με θέμα την αποταμίευση
Δημιουργήστε μια αφίσα στον Κειμενογράφο με θέμα την αποταμίευση.
Ενδεικτικά δείτε την αφίσα που ακολουθεί:
Ενδεικτικά δείτε την αφίσα που ακολουθεί:
Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2014
Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014
Τρίτη, Οκτωβρίου 28, 2014
Ε Τάξη: Δημιουργώ ένα κρυπτόλεξο για την αποταμίευση
Θυμάστε πως δημιουργούμε πίνακες στον Κειμενογράφο;
Αν όχι, δείτε την ακόλουθη εφαρμογή στο Φωτόδεντρο:
Αν όχι, δείτε την ακόλουθη εφαρμογή στο Φωτόδεντρο:
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/930
Αν ναι, είστε έτοιμοι να το αποδείξετε;
Δημιουργήστε το ακόλουθο κρυπτόλεξο για την αποταμίευση.
Αν ναι, είστε έτοιμοι να το αποδείξετε;
Δημιουργήστε το ακόλουθο κρυπτόλεξο για την αποταμίευση.
Μόλις το ολοκληρώσετε, θα το τυπώσουμε και θα το δώσουμε στα παιδιά της Α Τάξης να το λύσουν.
Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014
Δευτέρα, Οκτωβρίου 27, 2014
Λογισμικό Sebran's ABC για τις μικρές τάξεις του Δημοτικού Σχολείου
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό που αρέσει στους μικρούς μαθητές είναι το Sebran's ABC.
Μέσα από αυτό τα παιδιά μπορούν να εξοικειωθούν με τα γράμματα και τους αριθμούς.
Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο και στην Ελληνική γλώσσα και μπορείτε να το "κατεβάσετε" δωρεάν από την ακόλουθη ιστοσελίδα:
Στη συνέχεια ακολουθήστε τις οδηγίες και εγκαταστήστε το στον υπολογιστή σας.
Καλή διασκέδαση!
Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014
Κυριακή, Οκτωβρίου 26, 2014
Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Σάββατο, Οκτωβρίου 25, 2014
Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014
Παρασκευή, Οκτωβρίου 24, 2014
Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη, Οκτωβρίου 23, 2014
Ε-ΣΤ Τάξεις: YouTube mp3 Converter
Πολύ συχνά θέλουμε να "απομονώσουμε" τον ήχο (audio) από ένα βίντεο του YouTube.
Ένας εύκολος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε τον YouTube Converter στη διεύθυνση:
http://www.youtube-mp3.org/
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αντιγράψετε στο πεδίο το URL του βίντεο και να πατήσετε το κουμπάκι "Convert Video".
Στο τέλος "κατεβάζετε" στον υπολογιστή σας το αρχείο mp3 πατώντας τον σύνδεσμο "Λήψη".
Σήμερα πρέπει να βρείτε τραγούδια της Σοφίας Βέμπο τα οποία θα αποθηκεύσετε στον φάκελό σας στο Dropbox.
Καλή ακρόαση!
Ένας εύκολος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε τον YouTube Converter στη διεύθυνση:
http://www.youtube-mp3.org/
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αντιγράψετε στο πεδίο το URL του βίντεο και να πατήσετε το κουμπάκι "Convert Video".
Στο τέλος "κατεβάζετε" στον υπολογιστή σας το αρχείο mp3 πατώντας τον σύνδεσμο "Λήψη".
Σήμερα πρέπει να βρείτε τραγούδια της Σοφίας Βέμπο τα οποία θα αποθηκεύσετε στον φάκελό σας στο Dropbox.
Καλή ακρόαση!
Πέμπτη, Οκτωβρίου 23, 2014
Πέμπτη, Οκτωβρίου 23, 2014
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Τετάρτη, Οκτωβρίου 22, 2014
Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
Τρίτη, Οκτωβρίου 21, 2014
Α Τάξη: Ζωγραφίσω την ελληνική σημαία
Στη Ζωγραφική δημιουργώ την ελληνική σημαία με 5 ορθογώνια και το εργαλείο του κουβά!
Βήματα:
Βήματα:
- Διαλέγω χρώμα μαύρο και σχεδιάζω ένα μεγάλο ορθογώνιο.
- Στη συνέχεια σχεδιάζω τέσσερα μικρότερα ορθογώνια ξεκινώντας από τις γωνίες και πηγαίνοντας προς το κέντρο του μεγάλου ορθογωνίου.
- Με τον κουβά γεμίζω τα ορθογώνια μου με χρώμα μπλε.
- Αποθηκεύω την εργασία μου στο dropbop δίνοντας το κατάλληλο όνομα.
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Δευτέρα, Οκτωβρίου 20, 2014
Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014
Κυριακή, Οκτωβρίου 19, 2014
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Μια σειρά από παιχνίδια με θέμα το διαδίκτυο από το SaferInternet.org.
Πατήστε στην ακόλουθη ιστοσελίδα:
http://www.saferinternet.org/c/document_library/get_file?uuid=60124b0c-ed90-4c5a-9f56-ca4b023bb149&groupId=10137
Πατήστε στην ακόλουθη ιστοσελίδα:
http://www.saferinternet.org/c/document_library/get_file?uuid=60124b0c-ed90-4c5a-9f56-ca4b023bb149&groupId=10137
Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014
Σάββατο, Οκτωβρίου 18, 2014
Παράδειγμα προς μίμηση!
Διάσημη στο Διαδίκτυο έγινε η μητέρα που δώρισε υπό όρους iPhone στο γιο της. Η Janell Burley Hofmann που έκανε δώρο ένα iPhone στον δεκατριάχρονο γιο της, Gregory, έχει γίνει διάσημη λόγω των κανόνων που του επέβαλε. Όπως αναφέρει το Associated Press, η μητέρα μαζί με το δώρο έδωσε στον έφηβο και ένα συμβόλαιο με 18 κανόνες που θα πρέπει να τηρεί κάθε ώρα και στιγμή, ώστε να παραμείνει η δημοφιλής συσκευή της Apple στα χέρια του.
Οι όροι χρήσης της συσκευής έγιναν πολύ σύντομα δημοφιλείς στο Internet και βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων, με τους γονείς να επισκέπτονται μαζικά τον ιστότοπο της μητέρας. Η ίδια μαζί με τον γιο της εμφανίστηκαν σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή.
H μητέρα-blogger δικαιολόγησε την πράξη της, λέγοντας ότι ήθελε να διδάξει τον γιο της να διαχειρίζεται τον ψηφιακό καταιγισμό χωρίς όμως να γίνεται πολύ πιεστική. Η ίδια συμπλήρωσε ότι πολλοί γονείς κάνουν δώρο στα παιδιά τους smartphones, αλλά τις περισσότερες φορές η κατάσταση ξεφεύγει με αποτέλεσμα να χρειάζονται δραστικά μέτρα.
Το συμβόλαιο:
Αγαπημένε μου Gregory,
Χρόνια πολλά! Είσαι τώρα ένας ευτυχής κάτοχος ενός iPhone. Ουάου! Είσαι ένα πολύ καλό και υπεύθυνο 13χρονο αγόρι και σου αξίζει αυτό το δώρο. Η αποδοχή, όμως, αυτού του δώρου συνεπάγεται και κάποιους κανόνες. Σε παρακαλώ να διαβάσεις το παρακάτω συμφωνητικό. Ελπίζω πως καταλαβαίνεις ότι είναι χρέος μου να σε αναθρέψω ώστε να γίνεις ένας συγκροτημένος, υγιής νέος άντρας που μπορεί να λειτουργεί στον κόσμο και να συνυπάρξει με την τεχνολογία, όχι να τον καθορίζει εκείνη. Η αδυναμία σου να ανταποκριθείς στους κανόνες αυτούς θα έχει ως αποτέλεσμα να μην είσαι πλέον κάτοχος του iPhone. Σ' αγαπώ τρελά και περιμένω να μοιραστώ μαζί σου χιλιάδες sms τις επόμενες μέρες.
Σ' αγαπώ. Εύχομαι να απολαύσεις το φανταστικό σου iPhone.
Χρόνια πολλά!
Φιλάκια
Μαμά
Οι όροι χρήσης της συσκευής έγιναν πολύ σύντομα δημοφιλείς στο Internet και βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων, με τους γονείς να επισκέπτονται μαζικά τον ιστότοπο της μητέρας. Η ίδια μαζί με τον γιο της εμφανίστηκαν σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή.
H μητέρα-blogger δικαιολόγησε την πράξη της, λέγοντας ότι ήθελε να διδάξει τον γιο της να διαχειρίζεται τον ψηφιακό καταιγισμό χωρίς όμως να γίνεται πολύ πιεστική. Η ίδια συμπλήρωσε ότι πολλοί γονείς κάνουν δώρο στα παιδιά τους smartphones, αλλά τις περισσότερες φορές η κατάσταση ξεφεύγει με αποτέλεσμα να χρειάζονται δραστικά μέτρα.
Το συμβόλαιο:
Αγαπημένε μου Gregory,
Χρόνια πολλά! Είσαι τώρα ένας ευτυχής κάτοχος ενός iPhone. Ουάου! Είσαι ένα πολύ καλό και υπεύθυνο 13χρονο αγόρι και σου αξίζει αυτό το δώρο. Η αποδοχή, όμως, αυτού του δώρου συνεπάγεται και κάποιους κανόνες. Σε παρακαλώ να διαβάσεις το παρακάτω συμφωνητικό. Ελπίζω πως καταλαβαίνεις ότι είναι χρέος μου να σε αναθρέψω ώστε να γίνεις ένας συγκροτημένος, υγιής νέος άντρας που μπορεί να λειτουργεί στον κόσμο και να συνυπάρξει με την τεχνολογία, όχι να τον καθορίζει εκείνη. Η αδυναμία σου να ανταποκριθείς στους κανόνες αυτούς θα έχει ως αποτέλεσμα να μην είσαι πλέον κάτοχος του iPhone. Σ' αγαπώ τρελά και περιμένω να μοιραστώ μαζί σου χιλιάδες sms τις επόμενες μέρες.
- Αυτό είναι δικό μου τηλέφωνο. Εγώ το αγόρασα, εγώ το πληρώνω και στο δανείζω για να το έχεις. Δεν είμαι φοβερή;
- Θα γνωρίζω πάντα το password.
- Αν χτυπάει, απάντησέ το. Πες «παρακαλώ», χρησιμοποίησε τους καλούς σου τρόπους. Μην αγνοείς ποτέ κλήσεις όταν στην οθόνη εμφανίζεται η λέξη «Μαμά» ή «Μπαμπάς». Ποτέ.
- Παραδίδεις πρόθυμα στους γονείς σου τη συσκευή κάθε βράδυ στις 7:30 τις ημέρες που έχεις σχολείο και το Σαββατοκύριακο, στις 9:00. Θα είναι κλειστό κάθε βράδυ και θα σου επιστρέφεται κάθε πρωί στις 07:30. Αν δεν θέλεις να καλέσεις κάποιον στο σταθερό του με την πιθανότητα να απαντήσουν οι γονείς του, τότε μην καλέσεις καν. Μάθε να ακούς το ένστικτό σου και να σέβεσαι τις άλλες οικογένειες με τον ίδιο τρόπο που θα ήθελες να σέβονται εμάς.
- Το τηλέφωνο δεν θα έρχεται μαζί σου στο σχολείο. Μίλησε με τους ανθρώπους με τους οποίους ανταλλάσσεις μηνύματα, κατά πρόσωπο. Είναι μία τέχνη που θα πρέπει να αναπτύξεις στη ζωή σου. *Για τις ημιαργίες, τις εκδρομές και τις εξωσχολικές δραστηριότητες, θα συμφωνήσουμε ειδικές χρήσεις.
- Αν πέσει στη λεκάνη, στο πάτωμα και σπάσει ή εξαφανιστεί είσαι υπεύθυνος για το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης. Κούρεψε το γρασίδι κάποιου, κάνε babysitting ή αποταμίευσε τα χρήματα που σου δίνουμε στα γενέθλιά σου. Θα συμβεί σίγουρα, οπότε φρόντισε να είσαι προετοιμασμένος.
- Μην χρησιμοποιήσεις την τεχνολογία για να πεις ψέματα, να κοροϊδέψεις ή να εξαπατήσεις κάποιον άλλο άνθρωπο. Μην συμμετέχεις σε συζητήσεις που πληγώνουν άλλους ανθρώπους. Παράμενε καλός φίλος ή απλά μην συμμετέχεις στην ανταλλαγή κατηγοριών.
- Μην στείλεις SMS, email, ή μην πεις τίποτα χρησιμοποιώντας αυτή τη συσκευή, που δεν θα έλεγες σε κάποιον κατά πρόσωπο.
- Μην στείλεις SMS, email, ή μην πεις τίποτα χρησιμοποιώντας αυτή τη συσκευή, που δεν θα έλεγες δυνατά με τους γονείς σου στο δωμάτιο. Λογόκρινε τον εαυτό σου.
- Το πορνό απαγορεύεται. Αναζήτησε στο διαδίκτυο πληροφορίες που θα μοιραζόσουν άνετα με εμένα. Αν έχεις κάποια απορία, ρώτησε κάποιον, κατά προτίμηση εμένα ή τον πατέρα σου.
- Όταν είσαι σε δημόσιο χώρο, κλείσε το, βάλε το στο αθόρυβο, ή κρύψε το στην τσάντα σου. Ειδικά σε κάποιο εστιατόριο, στον κινηματογράφο, ή όταν μιλάς σε κάποιον άλλο άνθρωπο. Δεν είσαι αγενής. Μην επιτρέψεις στο iPhone να το αλλάξει αυτό.
- Μη στείλεις αποκαλυπτικές φωτογραφίες από τα «ιδιαίτερα» σημεία σου σε κανέναν ή μη δεχτείς τέτοιες φωτογραφίες. Μη γελάς. Κάποια στιγμή θα μπεις στον πειρασμό να το κάνεις, παρά την υψηλή σου νοημοσύνη. Είναι επικίνδυνο και μπορεί να διαλύσει την εφηβική/φοιτητική/ενήλικη ζωή σου. Παραμένει πάντα μία κακή ιδέα. Ο κυβερνοχώρος είναι αχανής και πιο δυνατός από εσένα και είναι δύσκολο να εξαφανίσεις κάτι τέτοιο, συμπεριλαμβανομένης μίας κακής φήμης.
- Δε χρειάζεται να τραβάς ένα τόνο φωτογραφίες και βίντεο. Μην καταγράφεις τα πάντα. Ζήσε τις εμπειρίες σου. Θα μείνουν αποθηκευμένες στη μνήμη σου για πάντα.
- Κάποιες φορές επίλεξε να αφήνεις το τηλέφωνο πίσω στο σπίτι και να αισθάνεσαι ασφαλής και σίγουρος για την απόφασή σου αυτή. Δεν είναι ζωντανό και δεν είναι προέκτασή του. Είσαι καλύτερος από τον φόβο του να «χάσεις» κάτι που συμβαίνει.
- Κατέβαζε μουσική που είναι καινούρια, ή κλασική, ή διαφορετική απ' αυτήν που ακούν εκατομμύρια άλλοι, που ακούν ακριβώς το ίδιο πράγμα όλοι. Η γενιά σου, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά, έχει πρόσβαση στη μουσική. Εκμεταλλεύσου αυτό το προνόμιο. Διεύρυνε τους ορίζοντές σου.
- Επιδίωξε να παίζεις παιχνίδια με λέξεις, προβλήματα ή puzzle.
- Κράτα το βλέμμα σου ψηλά. Βλέπε τι γίνεται στον κόσμο γύρω σου. Κοίταξε έξω από ένα παράθυρο. Άκουσε τα πουλιά. Πήγαινε μία βόλτα.Μίλησε σε κάποιο άγνωστο. Αναρωτήσου για πράγματα χωρίς να τα "γκουγκλάρεις».
- Θα τα κάνεις μαντάρα. Θα σου πάρω πίσω το τηλέφωνο. Θα καθίσουμε κάτω και θα το συζητήσουμε. Και θα ξαναρχίσουμε από την αρχή. Εσύ κι εγώ, θα μαθαίνουμε συνέχεια. Είμαι με το μέρος σου. Είμαστε μαζί σε αυτό.
Σ' αγαπώ. Εύχομαι να απολαύσεις το φανταστικό σου iPhone.
Χρόνια πολλά!
Φιλάκια
Μαμά
Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014
Παρασκευή, Οκτωβρίου 17, 2014
ΣΤ Τάξη: Συνεργατικό έγγραφο με θέμα "Το έπος του '40" [Google Drive]
Συνδεθείτε στον email λογαριασμό σας.
Επιλέξτε και ανοίξτε μέσα από την εφαρμογή Google Drive το συνεργατικό έγγραφο που σας έχει κοινοποιηθεί μέσω σχετικού μηνύματος.
Στόχος της εργασίας είναι να καταγράψουμε τις σημαντικές ημερομηνίες και τα γεγονότα του αγώνα των Ελλήνων στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Κάθε μαθητής και μαθήτρια θα πρέπει να αναζητήσει πληροφορίες σε πηγές των βιβλίων του καθώς και του Διαδικτύου και να καταγράψει ένα τουλάχιστον σημαντικό γεγονός του πολέμου.
Δείτε το παράδειγμα για τον "Τορπιλισμό της Έλλης" στις 15 Αυγούστου 1940.
Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2014
Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014
Τετάρτη, Οκτωβρίου 15, 2014
Ε-ΣΤ Τάξεις: Αναπαράσταση εικόνων στον υπολογιστή [Φωτόδεντρο]
Πατήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο:
και αφού διαβάσετε τον τρόπο αναπαράστασης των εικόνων στον υπολογιστή, προσπαθήστε να κάνετε τις 3 δραστηριότητες.
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014
Τρίτη, Οκτωβρίου 14, 2014
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014
Δευτέρα, Οκτωβρίου 13, 2014
Α Τάξη: Ζωγραφική
Διαλέξτε από την ιστοσελίδα "TheColor.com" μια ζωγραφιά που σας αρέσει και χρωματίστε την με τα αγαπημένα σας χρώματα!
Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014
Κυριακή, Οκτωβρίου 12, 2014
Α Τάξη: Κομπιουτερούλης, ο έξυπνος υπολογιστής [βιβλίο]
Έτσι είπε ο Κομπιουτερούλης στα παιδιά που τον κοιτούσαν με έκπληξη και απορία.
Ποιος είναι όμως ο Κομπιουτερούλης,
Ο Έξυπνος Υπολογιστής, ποιες άλλες συμβουλές έχει να δώσει στα παιδιά και τι θα τους μάθει για τον ηλεκτρονικό υπολογιστή; Η συνέχεια στην ιστορία μας.
Ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο που θα μυήσει τα παιδιά στον κόσμο των υπολογιστών μαθαίνοντάς τους με χιούμορ τις βασικές έννοιες.
Ένα παραμύθι της Αντιγόνης Τσιτσίλα,
Εκδόσεις Ψυχογιός, 2012.
Εκδόσεις Ψυχογιός, 2012.
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014
Σάββατο, Οκτωβρίου 11, 2014
ΣΤ Τάξη: Σταυρόλεξο για το μάθημα "Φυσικά"
Μαθητής του ΣΤ2 δημιούργησε το ακόλουθο σταυρόλεξο για το μάθημα "Φυσικά".
Δοκιμάστε τις γνώσεις σας και προσπαθήστε να το λύσετε.
Καλή επιτυχία!
Καλή επιτυχία!
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014
Παρασκευή, Οκτωβρίου 10, 2014
Δ-ΣΤ Τάξεις: Δημιουργία σταυρολέξου
Σήμερα θα δημιουργήσουμε ένα σταυρόλεξο.
Θα χρησιμοποιήσουμε την online εφαρμογή Crossword Labs (https://crosswordlabs.com).
Η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση της και δεν απαιτεί τη δημιουργία λογαριασμού.
Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο και ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται:
1) Πληκτρολογήστε τον τίτλο του σταυρολέξου.
2) Γράψτε τη λέξη σας.
3) Αφήστε ένα κενό.
4) Γράψτε την περιγραφή της λέξης.
5) Πατήστε το πλήκτρο Enter για να γράψετε την επόμενη λέξη.
2) Γράψτε τη λέξη σας.
3) Αφήστε ένα κενό.
4) Γράψτε την περιγραφή της λέξης.
5) Πατήστε το πλήκτρο Enter για να γράψετε την επόμενη λέξη.
Το σταυρόλεξο σας θα πρέπει να περιλαμβάνει 10 λέξεις.
Στη συνέχεια επιλέξτε Generate και το σταυρόλεξο σας δημιουργήθηκε!
Άλλες δυνατότητες:
Edit: αν θέλετε να επεξεργαστείτε το σταυρόλεξό σας, να κάνετε προσθήκες ή διορθώσεις.
Edit: αν θέλετε να επεξεργαστείτε το σταυρόλεξό σας, να κάνετε προσθήκες ή διορθώσεις.
Regenerate: αν θέλετε να αλλάξετε τη μορφή του σταυρολέξου.
Save: αν θέλετε να αποθηκεύσετε το σταυρόλεξο. Μπορείτε να "κατεβάσετε" το σταυρόλεξο στον υπολογιστή σας σε μορφή PDF ή WORD, να το εκτυπώσετε ή να διαμοιράσετε τον σύνδεσμό του για την online συμπλήρωσή του.
Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη, Οκτωβρίου 09, 2014
Παιδικό βιβλίο: Ο Κλουζ στο διαδίκτυο
Υπόθεση:
Επιτέλους! Ο Κλουζ απέκτησε τον υπολογιστή που ονειρευόταν και δεν είναι πια αναγκασμένος να δουλεύει τις υποθέσεις του με μεσαιωνικές μεθόδους!Κι ευτυχώς… Γιατί η τελευταία υπόθεση που ανέλαβε τον οδηγεί στον επικίνδυνο λαβύρινθο της σύγχρονης τεχνολογίας.
Ψάχνει ένα μυστηριώδες παιχνίδι, που είναι γνωστό με το κωδικό όνομα «Μαγικός Κήπος».
Συγγραφέας:
Γίργκεν Μπανσέρους
Εκδόσεις:
Μεταίχμιο
Ημερομηνία Έκδοσης:
2012
Πηγή:
http://www.metaixmio.gr/products/1992--.aspx
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014
Τετάρτη, Οκτωβρίου 08, 2014
Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014
Τρίτη, Οκτωβρίου 07, 2014
Babyradio.gr: Παιδικό ραδιόφωνο
Συνδεθείτε με το παιδικό ραδιόφωνο babyradio.gr και ακούστε ωραία παιδικά τραγουδάκια.
Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014
Δευτέρα, Οκτωβρίου 06, 2014
Α Τάξη: Παζλ "Φρούτα και Λαχανικά"
Σήμερα θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε το παζλ "Φρούτα και Λαχανικά"!
Καλή επιτυχία!
Δευτέρα, Οκτωβρίου 06, 2014
Δευτέρα, Οκτωβρίου 06, 2014
Doodle: 100ή επέτειος από τη γέννηση του Θορ Χέιερνταλ
Ο Θορ Χέιερνταλ, (Thor Heyerdahl, 6 Οκτωβρίου 1914, Λάρβικ, Νορβηγία, - 18 Απριλίου 2002, Κόλα Μισέρι, Ιταλία) ήταν Νορβηγός επιστήμονας, εξερευνητής και συγγραφέας. Από τους πρωτοπόρους της πειραματικής αρχαιολογίας,κατασκεύασε πιστά αντίγραφα αρχαίων σκαφών με τα οποία έκανε πολλά ταξίδια διανύοντας τεράστιες αποστάσεις, αποδεικνύοντας ότι οι αρχαίοι λαοί είχαν τη δυνατότητα να τα πραγματοποιήσουν. Έγινε γνωστός όταν κατασκεύασε το Κον - Τίκι, (μια μικρή σχεδία με πανιά) με το οποίο ταξίδεψε 4.300 μίλια (8.000 χιλ.) αρχίζοντας από το Περού και καταλήγοντας στα νησιά Τουαμότου. Για τα ταξίδια αυτά και τις έρευνες του τιμήθηκε από πολλές Ακαδημίες και Πανεπιστήμια παγκοσμίως.
Πηγή: Βικιπαίδεια
Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014
Κυριακή, Οκτωβρίου 05, 2014
OpenOffice: Ηλεκτρονικό Εγχειρίδιο
Στη διεύθυνση:
http://openoffice.hellug.gr/index.php/Main/HomePage
μπορείτε να βρείτε ένα ηλεκτρονικό εγχειρίδιο για το OpenOffice Writer, τον κειμενογράφο δηλαδή του OpenOffice.
Θα ήταν χρήσιμο να κάνετε αυτή την ιστοσελίδα Σελιδοδείκτη στον φυλλομετρητή σας (Chrome).
http://openoffice.hellug.gr/index.php/Main/HomePage
μπορείτε να βρείτε ένα ηλεκτρονικό εγχειρίδιο για το OpenOffice Writer, τον κειμενογράφο δηλαδή του OpenOffice.
Θα ήταν χρήσιμο να κάνετε αυτή την ιστοσελίδα Σελιδοδείκτη στον φυλλομετρητή σας (Chrome).
Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014
Σάββατο, Οκτωβρίου 04, 2014
Χρήσιμες διευθύνσεις για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Μερικές χρήσιμες διευθύνσεις σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
SaferInternet:
http://www.saferinternet.gr/
Cyberkids:
http://www.cyberkid.gov.gr/
Kidssafety:
http://www.wind.com.gr/gr/wind/upostirixi/asfalis-hrisi-kinitou-internet/kidssafety
SaferInternet:
http://www.saferinternet.gr/
Cyberkids:
http://www.cyberkid.gov.gr/
Kidssafety:
http://www.wind.com.gr/gr/wind/upostirixi/asfalis-hrisi-kinitou-internet/kidssafety
Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014
Παρασκευή, Οκτωβρίου 03, 2014
Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη, Οκτωβρίου 02, 2014
Πέμπτη, Οκτωβρίου 02, 2014
Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014
Τετάρτη, Οκτωβρίου 01, 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)