Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Η ΄Ώρα του Κώδικα: Εργαστήριο Παιχνιδιού!

Σήμερα θα ασχοληθούμε με την ώρα του κώδικα και συγκεκριμένα με το Εργαστήριο Παιχνιδιού!

Αν δεν έχετε κωδικό σύνδεσης πατήστε εδώ: https://studio.code.org/s/playlab/stage/1/puzzle/1

και προσπαθήστε να ακολουθήσετε τις οδηγίες για να λύσετε κάθε φορά το πρόβλημα.

Οι μαθητές του Τμήματος Γ1 πρέπει να πατήσει εδώ: https://studio.code.org/sections/FPHMVY

Οι μαθητές του Τμήματος Γ2 πρέπει να πατήσει εδώ: https://studio.code.org/sections/GXFPCS 

Καλή επιτυχία!



Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Δράση: Youth4Greece - Προβάλλουμε τον τόπο μας!

Η πλατφόρμα Youth4Greece έχει ως στόχο την προβολή της Ελλάδας μέσα από τα μάτια των παιδιών επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν πρωτότυπα βίντεο (έως 5 λεπτών) για:
  • τα αξιοθέατα του τόπου τους, 
  • τις τοπικές εκδηλώσεις 
  • και τις τοπικές συνταγές. 
Σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν διαδικτυακό υλικό συμβάλλοντας άμεσα στην προαγωγή καλού και ποιοτικού περιεχομένου, και κατανοώντας ταυτόχρονα τις πολύ σημαντικές έννοιες της πρωτοτυπίας, της πνευματικής ιδιοκτησίας και της συνεργασιμότητας.

Καταληκτική ημερομηνία για τις υποβολές σας είναι η 10η Απριλίου 2016.
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και τις προδιαγραφές του βίντεο για την πλατφόρμα μπορείτε να αναζητήσετε στη διεύθυνση:


Πηγές:

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Α3: Η δικιά μας αλφαβήτα!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α3 Τμήματος ζωγράφισαν τη δικιά τους αλφαβήτα και μαθητές της Ε Τάξης σκάναραν τις ζωγραφιές τους.

Στη συνέχεια, εισαγάγαμε τις ηλεκτρονικές ζωγραφιές στην εφαρμογή PhotoStory και τα πρωτάκια στο Εργαστήριο Πληροφορικής ηχογράφησαν τα λογάκια τους.

Το αποτέλεσμα είναι ένα μικρό βίντεο με τη δικιά μας αλφαβήτα!

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Β1: Μαθητικές ταυτότητες

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1 Τμήματος δημιούργησαν στο Εργαστήριο Πληροφορικής και στον Κειμενογράφο τις δικές τους μαθητικές ταυτότητες.

Για τον σκοπό αυτό αρχικά χρησιμοποίησαν μια φόρμα και στον Κειμενογράφο πληκτρολόγησαν τα στοιχεία τους.

Στη συνέχεια, η κυρία της Πληροφορικής "τράβηξε" φωτογραφίες από την κάμερα του υπολογιστή των μαθητών και των μαθητριών και τις εισήγαγε στο αρχεία. Επίσης, όπου χρειαζόταν "έκοψε" και μορφοποίησε τις ταυτότητες.

Στο τέλος, τις εκτύπωσε, τις πλαστικοποίησε, τις έκοψε και τις μοίρασε στα παιδιά.



Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

ΣΤ2: Εννοιολογικός χάρτης με θέμα την Επανάσταση του 1821

Ένας εννοιολογικός χάρτης για την Επανάσταση του 1821 από μαθητή του ΣΤ2 Τμήματος.

Υλοποιήθηκε στο εργαλείο Mindomo.

Βασίσθηκε στο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού Σχολείου και συγκεκριμένα στην Ενότητα: Η Μεγάλη Επανάσταση (1821-1830).

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4870,22237/

Εμπλουτίσθηκε με εικόνες και πηγές από το Διαδίκτυο καθώς και βίντεο από το Youtube.


Επίσης, ο χάρτης είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση:
https://www.mindomo.com/mindmap/9d5fe91a0785dd1f506e1cc3fc13dde4

Ή μπορείτε και να τον δείτε διαδραστικά στη συνέχεια.


Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΣΤ2: Εννοιολογικός χάρτης με θέμα την Επανάσταση του 1821

Ένας εννοιολογικός χάρτης για την Επανάσταση του 1821 από μαθητή του ΣΤ2 Τμήματος.

Υλοποιήθηκε στο εργαλείο Mindomo.

Βασίσθηκε στο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού Σχολείου και συγκεκριμένα στην Ενότητα: Η Μεγάλη Επανάσταση (1821-1830).

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4870,22237/

Εμπλουτίσθηκε με εικόνες και πηγές από το Διαδίκτυο καθώς και βίντεο από το Youtube.


Επίσης, ο χάρτης είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση:
https://www.mindomo.com/mindmap/st2-mindomo-arbi-b3c259bf73ed4f59ba4fc2119c5d701c

Ή μπορείτε και να τον δείτε διαδραστικά στη συνέχεια.

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Δ2: Ένα κολάζ για τη Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα

Στην online εφαρμογή Pixlr τρεις μαθήτριες του Δ2 Τμήματος δημιούργησαν ένα κολάζ από 6 φωτογραφίες/εικόνες της ηρωίδας του 1821 Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας.  

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Lego WeDo: Tελικός του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού "Ο Γαλαξίας μας"

Πραγματοποιήθηκε το Σαββάτο 19 Μαρτίου 2016 στα Εκπαιδευτήρια της Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη, o Tελικός του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού "Ο Γαλαξίας μας".

Στον Διαγωνισμό συμμετείχαν 50 ομάδες από σχολεία όλης της χώρας.

Την πρώτη θέση κατέλαβαν τα robotakia (Γλυφάδα), τη δεύτερη θέση οι TriRoboNauts (Τρίκαλα) και την τρίτη θέση οι Robofantasy (Εκπαιδευτήρια Μπουγά, Καλαμάτα)!

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Lego WeDo: Αποτελέσματα 2ου Περιφερειακού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής "Ο Γαλαξίας μας"

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 12 Μαρτίου 2016, στην Τρίπολη, στο 7ο Δημοτικό Σχολείο, ο 2ος Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για μαθητές Δημοτικού με θέμα «Ο Γαλαξίας μας».


Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου υποστήριξε τη συγκεκριμένη προσπάθεια όπως και το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, το οποίο έθεσε τον συγκεκριμένο διαγωνισμό υπό την αιγίδα του.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 13 ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής από σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου με περισσότερους από 70 μαθητές και μαθήτριες. Οι μαθητές με ενθουσιασμό παρουσίασαν στο κοινό τις ρομποτικές τους κατασκευές και τις μακέτες τους. Μακρινοί γαλαξίες, διαστημόπλοια και ρομποτικά οχήματα ήταν μόνο μερικά από τα θέματα που επέλεξαν τα παιδιά να δημιουργήσουν με κέφι και φαντασία.


Η αξιολόγηση των συμμετοχών ήταν μία δύσκολη και επίπονη διαδικασία για την Επιστημονική Επιτροπή. Τελικά οι δύο ομάδες οι οποίες προκρίθηκαν για τον Τελικό του Πανελληνίου Διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Μαρτίου 2016 στην Αθήνα ήταν:
  •  οι Galaxy Wizards από τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά της Καλαμάτας.
  •  οι ROBOFANTASY, επίσης από τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά της Καλαμάτας. 
Σε όλες τις ομάδες δόθηκαν έπαινοι συμμετοχής αναγνωρίζοντας την προσπάθεια των μαθητών και των προπονητών τους.

Ως προπονήτρια των Galaxy Selectors, της διαγωνιστικής ομάδας του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού, αισθάνομαι ιδιαίτερα περήφανη για την εξαιρετική προσπάθειά της και συγχαίρω τους μαθητές της Ε Τάξης Σωτήριο Βορινιώτη, Δημήτριο Δημάκη, Αθανάσιο Μπέκα, Δημήτριο Ορφανό και Θεοφάνη Πέττα που συμμετείχαν σε αυτήν.
Η εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου
Πηνελόπη Μαρκέλλου

Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης: 20 Μαρτίου 2016

Από το 2010 γιορτάζεται κάθε χρόνο και στην Ελλάδα η Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης στις 20 Μαρτίου

Παραμύθια, ιστορίες, θρύλοι και μύθοι μεταφέρθηκαν από γενιά σε γενιά και διασώθηκαν μέσω της προφορικής αφήγησης.

Στην ιστοσελίδα του Παραμυθά, μαγική φιγούρα από τα παιδικά μου χρόνια, θα βρείτε και θα ακούσετε πολλές ιστορίες και παραμύθια με ήχο:



Επίσης, στην ιστοσελίδα:

μπορείτε να δείτε παλιά επεισόδια της εκπομπής "Ο Παραμυθάς".

Πηγές: 

Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Lego WeDo: Συμμετοχή του σχολείου με την ομάδα Galaxy Selectors στον 2ο Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής "Ο Γαλαξίας μας"

Το Σάββατο 12 Μαρτίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης ο 2ος Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού με θέμα "Ο Γαλαξίας μας".

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό με μία ομάδα, τους Galaxy Selectors που αποτελούνταν από τους μαθητές των Τμημάτων Ε1 και Ε2 της Ε Τάξης Σωτήριο Βορινιώτη, Δημήτριο Δημάκη, Αθανάσιο Μπέκα, Δημήτριο Ορφανό και Θεοφάνη Πέττα. Προπονήτρια της ομάδας ήταν η εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου μας κυρία Πηνελόπη Μαρκέλλου.

Η διαγωνιστική ομάδα μας ξεκίνησε την ενασχόλησή της με τον διαγωνισμό στα μέσα Ιανουαρίου 2016 και μετά από αρκετές συζητήσεις αποφάσισε να δημιουργήσει ένα όχημα συλλογής διαστημικών πετρωμάτων. Το όχημα μετακινείται με τα βελάκια δεξί και αριστερό του πληκτρολογίου (δεξί πλήκτρο κίνηση προς τα εμπρός, αριστερό πλήκτρο κίνηση προς τα πίσω). Το όχημα στο μπροστινό μέρος του έχει μια κουτάλα για τη συλλογή των πετρωμάτων. Η κουτάλα ανεβαίνει και κατεβαίνει. Η κίνησή της γίνεται με τα βελάκια πάνω και κάτω του πληκτρολογίου (πάνω πλήκτρο κίνηση της κουτάλας προς τα επάνω, κάτω πλήκτρο κίνηση της κουτάλας προς τα κάτω). Παράλληλα, το όχημα έχει προγραμματιστεί και κινείται και στο γραφικό περιβάλλον του Scratch (κίνηση προς τα δεξιά και κίνηση προς τα αριστερά).

Η γνωριμία μας με τα LEGO WeDo έγινε μέσα από τη συμμετοχή της προπονήτριας μας και εκπαιδευτικού Πληροφορικής του σχολείου μας κυρίας Πηνελόπης Μαρκέλλου στην Ημερίδα «2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού Σχολείου με θέμα ο Γαλαξίας μας» που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη τον Δεκέμβριο του 2015. Εκεί το σχολείο μας κληρώθηκε και εν συνεχεία παρέλαβε ένα από τα δωρεάν κιτ του διαγωνισμού, το πακέτο LEGO WeDo 9580. Στα μέσα Ιανουαρίου του 2016, ξεκίνησε και η ενασχόληση της διαγωνιστικής ομάδας με τα LEGO WeDo οπότε είχαμε στη διάθεσή μας και το πακέτο LEGO WeDo 9689 που αγοράστηκε με έξοδα του σχολείου μας. Επειδή ήταν η πρώτη φορά που ήρθαμε σε επαφή με τέτοιου είδους κατασκευές, αρχικά δουλέψαμε πάνω στα προτεινόμενα παραδείγματα των πακέτων και στη συνέχεια πειραματιστήκαμε σε δικές μας ιδέες, πριν καταλήξουμε στην κατασκευή που σήμερα σας παρουσιάζουμε. Για την υλοποίησή της χρησιμοποιήσαμε στοιχεία και από τα δύο πακέτα LEGO WeDo 9580 και 9689, καθώς και άλλα συμπληρωματικά κομμάτια που φέραμε από το σπίτι μας.Ότι δημιουργήσαμε το αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα του σχολείου μας κάτω από την ετικέτα LEGO WeDo (http://dim-zevgol.kor.sch.gr/autosch/index.php/legowedo).

Το μοντέλο μας διαθέτει 2 αυτοματισμούς που χρησιμοποιούν 2 μοτέρ κίνησης. Ο 1ος αυτοματισμός δίνει ώθηση σε 6 γρανάζια που με τη σειρά τους κινούν τις ρόδες του οχήματός μας προς τα εμπρός και προς τα πίσω. Ο 2ος αυτοματισμός δίνει ώθηση σε άλλα 6 γρανάζια τα οποία κινούν την κουτάλα προς τα επάνω και προς τα κάτω.

Ο προγραμματισμός στο Scratch κινεί τη lego κατασκευή όπως αναφέρθηκε παραπάνω και προσομοιώνει τον 1ο αυτοματισμό της, μετακίνηση δηλαδή του οχήματος στη σκηνή προς τα αριστερά και τα δεξιά. Για τον σκοπό αυτό φωτογραφίσαμε τη μακέτα και το μοντέλο μας και εισαγάγαμε τις εικόνες στο υπόβαθρο και ως αντικείμενο αντίστοιχα στο περιβάλλον του Scratch. Στη συνέχεια, προγραμματίσαμε τη μετακίνηση του οχήματος με τα βελάκια αριστερό και δεξί του πληκτρολογίου. Προσθέσαμε και μια εντολή που επαναφέρει το όχημα στην αρχική του θέση.



Η μακέτα δημιουργήθηκε με ανακυκλώσιμα υλικά όπως ξύλο, χαρτί, εφημερίδες, παλιούς φακέλους, κλπ. Χρησιμοποιήσαμε atlacol για να σταθεροποιήσουμε τα αντικείμενα και χρώματα για να τα βάψουμε και να δώσουμε την αίσθηση του διαστημικού τοπίου.


Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Διευθυντή του σχολείου μας κύριο Αντώνιο Δημάκη για την αμέριστη συμπαράστασή του στην προσπάθειά μας καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για τη θερμή υποστήριξή τους. Τέλος, ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τη Νηπιαγωγό Ελίνα Μενούνου για τις ιδέες της και την πολύτιμη βοήθειά της στη δημιουργία της μακέτας.

Από την ενασχόλησή μας με τα LEGO WeDo μόνο θετικά στοιχεία αποκομίσαμε. Κατασκευάσαμε απλά και πιο σύνθετα μοντέλα με τα τουβλάκια, μάθαμε να τα προγραμματίζουμε στο γραφικό περιβάλλον του Scratch, αναζητήσαμε λύσεις σε διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε, επικοινωνήσαμε, συνεργαστήκαμε, αλληλεπιδράσαμε, μα πάνω από όλα διασκεδάσαμε!

Οι μαθητές της Ε Τάξης Σωτήριος Βορινιώτης, Δημήτριος Δημάκης,
Αθανάσιος Μπέκας, Δημήτριος Ορφανός, Θεοφάνης Πέττας
η εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου Πηνελόπη Μαρκέλλου

Σημειώνεται ότι οι φωτογραφίες των μαθητών της διαγωνιστικής ομάδας του σχολείου μας έχουν αναρτηθεί στο web site του σχολείου με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών.

Η Επανάσταση του 1821 μέσα από τους ήρωες: Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα

Στο Φωτόδεντρο στη διεύθυνση:


θα βρείτε ένα μαθησιακό αντικείμενο για τη Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα.

Το βίντεο αυτό προέρχεται από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση και είναι αναρτημένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 


Το βίντεο γυρίστηκε το 1999 και περιγράφει τη ζωή της Λασκαρίνας Πινότση. 

Η Λασκαρίνα Πινότση, με καταγωγή από την 'Υδρα, γεννήθηκε το 1771 στη φυλακή της Κωνσταντινούπολης και πέθανε το 1825 στις Σπέτσες. Έμεινε γνωστή ως Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, από το επώνυμο του δεύτερου συζύγου της, Δημήτριου Μπούμπουλη. Ήταν η μόνη γυναίκα που μυήθηκε στη Φιλική Εταιρεία και υπήρξε αγωνίστρια και ηρωίδα της Ελληνικής Επανάστασης. Το σπίτι της στις Σπέτσες έχει γίνει μουσείο από το 1991.

Οι ομάδες που έχουν αναλάβει αυτό το θέμα θα παρακολουθήσουν το βίντεο και στη συνέχεια θα πρέπει να ετοιμάσουν ένα κολάζ για τη Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα. 

Για τη δημιουργία του κολάζ στο Pixlr ακολουθήστε τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας που σας έχει δοθεί. 

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Η Επανάσταση του 1821 μέσα από τους ήρωες: Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Στο Φωτόδεντρο στη διεύθυνση:


θα βρείτε ένα μαθησιακό αντικείμενο για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.

Το βίντεο αυτό προέρχεται από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση και είναι αναρτημένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση:


Το βίντεο γυρίστηκε το 1999 και περιγράφει τη ζωή και τη δράση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. 

Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης (3 Απριλίου 1770 - 4 Φεβρουαρίου 1843) ήταν αρχιστράτηγος και ηγετική μορφή της Επανάστασης του 1821, πολιτικός, πληρεξούσιος, σύμβουλος της Επικράτειας. Έμεινε γνωστός και ως Γέρος του Μοριά.

Οι ομάδες που έχουν αναλάβει αυτό το θέμα θα παρακολουθήσουν το βίντεο και στη συνέχεια θα πρέπει να ετοιμάσουν ένα κολάζ για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη. 

Για τη δημιουργία του κολάζ στο Pixlr ακολουθήστε τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας που σας έχει δοθεί. 

Stykz: Δημιουργία animation

Animation (στα ελληνικά αποδίδεται με τους όρους Σχεδιοκίνηση, Εμψύχωση, Κινούμενη Εικόνα είτε περιφραστικά Απόδοση Κίνησης στην Εικόνα) είναι η ταχεία προβολή μιας σειράς από εικόνες (δισδιάστατης ή τρισδιάστατης μακέτας) ή θέσεων ενός μοντέλου, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Είναι μια οπτική οφθαλμαπάτη της κίνησης και αυτό συμβαίνει εξ αιτίας του φαινομένου διατήρησης της εικόνας στο μάτι επί 1/12 του δευτερολέπτου (μεταίσθημα ή μετείκασμα). Κίνηση μπορεί να δημιουργηθεί και να παρουσιαστεί με πολλούς τρόπους. Η πιο διαδεδομένη μέθοδος απεικόνισης της κινούμενης εικόνας αποτελείται από ένα πρόγραμμα βίντεο ή κινουμένου σχεδίου. Animation χρησιμοποιείται τόσο στον κινηματογράφο, όσο και στις ταινίες κινουμένων σχεδίων και τα βιντεοπαιχνίδια.

(Βικιπαίδεια, https://el.wikipedia.org/wiki/Animation). 


Δείτε επίσης στο Φωτόδεντρο το μαθησιακό αντικείμενο "Κινούμενο Σχέδιο" (με τον φυλλομετρητή Firefox):

Ένα δωρεάν πρόγραμμα με το οποίο μπορούμε να δημιουργούμε εύκολα και γρήγορα animation είναι το Stykz.


Το Stykz μπορείτε να το "κατεβάσετε" από τη διεύθυνση http://www.stykz.net (κουμπί Downloads) και να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Πριν την εγκατάσταση θα πρέπει να αποσυμπιέσετε το αρχείο (διαδικασία unzip). 

Ένα βίντεο που δείχνει πως λειτουργεί το πρόγραμμα μπορείτε να το δείτε στη διεύθυνση:


BeFunky: Η κυρία της Πληροφορικής

Δείτε τη δικιά μου φωτογραφία μετά την επεξεργασία που της έκανα ακολουθώντας τα βήματα της προηγούμενης ανάρτησης.

BeFunky: Επεξεργασία φωτογραφίας με το φίλτρο Cartoonizer

Στην εφαρμογή BeFunky (https://www.befunky.com/) επιλέξτε τον Photo Editor.

Στη συνέχεια πατήστε στο κουμπάκι English -> Get Started.

Επιλέξτε Upload -> Webcam και τραβήξτε μια φωτογραφία σας από την κάμερα του υπολογιστή σας.

Αποθηκεύστε την αρχική εικόνα σας στον φάκελο σας στο Dropbox (επιλογή Save) με όνομα αρχείου tmima-name.

Πατήστε στο λουλουδάκι στο αριστερό μενού (Artsy Effects) και ακολούθως στο Cartoonizer -> Cartoonizer1.

Δείτε το αποτέλεσμα και αν δεν σας ικανοποιεί αλλάξτε τις παραμέτρους.

Στη συνέχεια επιλέξτε το κουμπάκι με τα τετραγωνάκια (αριστερό μενού - Frames) και πατήστε στο Grunge.

Όταν καταλήξετε σε ένα αποτέλεσμα που σας αρέσει, αποθηκεύστε την τελική εικόνα σας στο Dropbox με νέο όνομα αρχείου π.χ. tmima-name-cartoonizer.

Δείτε το παράδειγμα που ακολουθεί.



BeFunky: Εφαρμογή για την online επεξεργασία εικόνων και φωτογραφιών

Το BeFunky είναι μια online εφαρμογή για την επεξεργασία εικόνων και φωτογραφιών!

Μέσα από αυτό μπορείτε να:
  • επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας.
  • εφαρμόσετε εφέ.
  • δημιουργήσετε καλλιτεχνικα αποτελέσματα.
  • προσθέσετε γραφικά, σχήματα, κείμενο, πλαίσια, κορνίζες, κλπ.
Η διεύθυνση που μπορείτε να βρείτε την εφαρμογή είναι η ακόλουθη:


Δείτε στο Youtube τα ακόλουθα βίντεο που δείχνουν τις δυνατότητες της εφαρμογής:



Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Φωτόδεντρο: Μαθαίνοντας για τις λογικές συνθήκες

Στη σελίδα του Φωτόδεντρου:


θα βρείτε ένα ενδιαφέρον εκπαιδευτικό παιχνίδι για τη σύνταξη λογικών συνθηκών

Καλείστε να δημιουργήσετε τη σωστή συνθήκη χρησιμοποιώντας τους λογικούς τελεστές 'Η, ΚΑΙ, ΟΧΙ προκειμένου να λύσετε το ζητούμενο πρόβλημα.

Προσοχή: Αν δεν ανοίγει η ιστοσελίδα με τον Chrome δοκιμάστε να την ανοίξετε με τον Firefox. 

Καλή επιτυχία!


Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Φωτόδεντρο: Μεγάλη Σαρακοστή και νηστίσιμες τροφές

Κάντε το κουίζ αντιστοίχισης των νηστίσιμων τροφών με την περίοδο της Μεγάλης Σαρακοστής.

Όταν η επιλογή της τροφής είναι σωστή τότε παραμένει στη θέση που την τοποθέτησε ο μαθητής διαφορετικά επιστρέφει στην αρχική της θέση.


Η Κυρά Σαρακοστή

Η Κυρά Σαρακοστή είναι ένα από τα παλαιότερα ελληνικά έθιμα που σχετίζονται με τη γιορτή του Πάσχα και την φτιάχνουμε την Καθαρά Δευτέρα.

Στην ουσία είναι ένα αυτοσχέδιο ημερολόγιο για τις ημέρες της Μεγάλης Σαρακοστής.

Η Κυρά Σαρακοστή έχει επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της Σαρακοστής, σταυρωμένα χέρια γιατί προσεύχεται και κλειστό το στόμα γιατί νηστεύει!

Η συνταγή της είναι η ακόλουθη:
  • Χρησιμοποιούμε μισό κιλό αλεύρι, ένα κουτάλι αλάτι και περίπου μισό φλιτζάνι νερό. 
  • Απλώνουμε τη ζύμη με τον πλάστη.
  • Δίνουμε σχήμα με το μαχαίρι.
  • Ψήνουμε στον φούρνο.
Ακολουθεί το τραγούδι της Κυράς Σαρακοστής που έχει διασωθεί μέχρι τις μέρες μας και το οποίο σας παρουσιάζεται με τη μορφή εικονόλεξου.

Βρείτε τη λέξη που αντιστοιχεί σε κάθε εικόνα και διαβάστε το τραγούδι.

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Φωτόδεντρο: Καθαρά Δευτέρα

Διαβάστε στο Φωτόδεντρο για το έθιμο της Καθαράς Δευτέρας.

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3666


Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Ε2: AnimationGif με κλόουν

Φτιάξαμε animationGif στην εφαρμογή GifMaker.me με τους κλόουν που ζωγραφίσαμε, σκανάραμε και επεξεργαστήκαμε (περιστροφή, περικοπή) στο Microsoft Picture Manager.
    
     

Αποκριάτικη γιορτή στο σχολείο

Σήμερα Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016 στο προαύλιο του σχολείου μας, τα παιδιά ντυμένα μασκαράδες χόρεψαν αποκριάτικα τραγούδια και διασκέδασαν όπως φαίνεται και στο βίντεο που ακολουθεί και επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός Πληροφορικής.

Καλές Απόκριες!

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Ε1: AnimationGif με κλόουν

Φτιάξαμε animationGif στην εφαρμογή GifMaker.me με τους κλόουν που ζωγραφίσαμε, σκανάραμε και επεξεργαστήκαμε (περιστροφή, περικοπή) στο Microsoft Picture Manager.
    



Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

A3: Ένα πανό για την "Ημέρα κατά της Βίας"

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α3 Τμήματος μαζί με τη δασκάλα τους Μαρίνα Καλασούντα ζωγράφισαν ένα πανό για τις 6 Μαρτίου 2016 "Ημέρα κατά της Βίας". Δείτε το στο βιντεάκι που ακολουθεί και το οποίο επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός Πληροφορικής Πηνελόπη Μαρκέλλου.

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Β Τάξη: Το ανθρώπινο σώμα

Μαθαίνουμε για το ανθρώπινο σώμα μέσα από την εγκυκλοπαίδεια Babypedia.


 

Copyright @ 2015