Σήμερα θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε το ακόλουθο σενάριο:
ένα ζώο (όποιο θέλετε, στο παράδειγμα έχει επιλεγεί η αρκούδα) περπατάει στο δάσος, αλλάζει ενδυμασίες, όταν φτάσει στα όρια της σκηνής αναπηδά και συνεχίζει για πάντα την κίνησή της. Από πάνω ένας ήλιος αναβοσβήνει συνεχώς.
Προσέξτε: το αντικείμενο που θα επιλέξετε να έχει αρκετές ενδυμασίες.
Βήματα:
ένα ζώο (όποιο θέλετε, στο παράδειγμα έχει επιλεγεί η αρκούδα) περπατάει στο δάσος, αλλάζει ενδυμασίες, όταν φτάσει στα όρια της σκηνής αναπηδά και συνεχίζει για πάντα την κίνησή της. Από πάνω ένας ήλιος αναβοσβήνει συνεχώς.
Προσέξτε: το αντικείμενο που θα επιλέξετε να έχει αρκετές ενδυμασίες.
Βήματα:
- Ανοίξτε το Scratch: https://scratch.mit.edu/
- Διαγράψτε τη γατούλα.
- Επιλέξτε ένα σκηνικό δάσους.
- Εισάγετε την αρκούδα (έχει αρκετές ενδυμασίες).
- Εισάγετε τον ήλιο (έχει μια ενδυμασία).
- Φτιάξτε τον κώδικα για την αρκούδα.
- Φτιάξτε τον κώδικα για τον ήλιο.
Η δικιά μου η προσπάθεια είναι διαθέσιμη εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/297181180/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου