Δημιουργούμε στο Scratch ένα απλό σκηνικό το οποίο περιλαμβάνει:
Δείτε το έργο στη συνέχεια.
- Ένα φόντο: στο παράδειγμα, έχει επιλεγεί το υπνοδωμάτιο.
- Τρία τουλάχιστον αντικείμενα: έχουν επιλεγεί ένα κορίτσι, μια μπάλα και ένας σκύλος.
- Αλληλεπίδραση μεταξύ των αντικειμένων: αυτή η αλληλεπίδραση μπορεί να γίνει με κείμενο, ήχο και κίνηση.
Το φόντο και τα αντικείμενα.
Ο κώδικας για το κορίτσι. Αρχικά αλλάζει το μέγεθος του κοριτσιού σε 110%. Στη συνέχεια, το κορίτσι μιλάει για 3 δευτερόλεπτα στον σκύλο και του λέει "Ρεξ πιάσε τη μπάλα!". Επίσης, όταν λάβει μήνυμα από τον σκύλο λέει "Μπράβο Ρεξ!" για 4 δευτερόλεπτα.
Ο κώδικας για τον σκύλο. Αρχικά ορίζεται το μέγεθος του σκύλου σε 80% του αρχικού. Ο σκύλος τοποθετείται σε μια αρχική θέση και ορίζεται μια αρχική ενδυμασία. Περιμένει για 3 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, ο σκύλος κινείται για πάντα και αλλάζει ενδυμασίες. Όταν αγγίξει τη μπάλα, αλλάζει ενδυμασία, γαβγίζει, στέλνει μήνυμα στο κορίτσι, και σταματούν τα άλλα σενάρια του αντικειμένου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου