Σκοπός μας είναι να υλοποιήσουμε το ακόλουθο σενάριο:
- Φόντο: ένα δάσος.
- Αντικείμενα: μια αρκούδα και ένας ήλιος.
- Περιγραφή: ένα ζώο (όποιο θέλετε, στο παράδειγμα έχει επιλεγεί η αρκούδα) περπατάει στο δάσος, αλλάζει ενδυμασίες, όταν φτάσει στα όρια της σκηνής αναπηδά και συνεχίζει για πάντα την κίνησή της. Από πάνω ένας ήλιος αναβοσβήνει συνεχώς.
- Προσέξτε: το αντικείμενο που θα επιλέξετε να έχει αρκετές ενδυμασίες.
Το σκηνικό του σεναρίου.
Βήματα:
- Ανοίξτε το Scratch: https://scratch.mit.edu/
- Διαγράψτε τη γατούλα.
- Επιλέξτε ένα σκηνικό δάσους.
- Εισάγετε την αρκούδα (έχει αρκετές ενδυμασίες).
- Εισάγετε τον ήλιο (έχει μια ενδυμασία).
- Φτιάξτε τον κώδικα για τον ήλιο.
- Φτιάξτε τον κώδικα για την αρκούδα.
Ο κώδικας για τον ήλιο.
Ο κώδικας για την αρκούδα.
Τρέξτε το έργο στη συνέχεια και δείτε πως κινούνται οι χαρακτήρες.
Το Φύλλο Εργασίας με τις οδηγίες ακολουθεί.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου