Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας για το eTwinning Έργο "Toyland: a STEAM journey in time #STEM3" που υλοποιήθηκε τη σχολική χρονιά 2022-2023 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού, στο πλαίσιο του μαθήματος "Πληροφορική".
Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές και τις μαθήτριες του Σχολείου που συμμετείχαν στο Έργο, το οποίο στόχευε στη διερεύνηση της ιστορίας των παιχνιδιών και τη συνειδητοποίηση της σημασίας τους στη ζωή μας, στην εφαρμογή προσεγγίσεων STEAM & Learning by Doing, στην καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα, στην εξάσκηση δεξιοτήτων ΤΠΕ/αγγλικών και στη χρήση Ρομποτικής, εργαλείων Web 2.0 και 3D Μοντελοποίησης/Εκτύπωσης στη μαθησιακή διαδικασία.
Στο πλαίσιο του Έργου σχεδιάστηκαν ποικίλες συνεργατικές, δημιουργικές, διασκεδαστικές δράσεις. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν τα παιχνίδια από ανακυκλωμένα υλικά που απέκτησαν «φωνή». Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη 3D μοντελοποίηση/εκτύπωση παιχνιδιών όπως ο λαβύρινθος, η τρίλιζα, καθώς και των δικών τους δημιουργιών. Κατασκεύασαν/προγραμμάτισαν ρομποτικά παιχνίδια (Lego Education WeDo) για το συνεργατικό Carnival Park, συνέβαλλαν με ερωτήσεις στα κουίζ (Kahoot, Breakout Toyland), συνεργάστηκαν στην εικονική έκθεση Toyland (Emaze), υλοποιήσαν παιχνίδια στο Scratch. Τα προϊόντα χρησιμοποιήθηκαν στην εκμάθηση/εξάσκηση αγγλικού λεξιλογίου.
Ενδεικτικές δράσεις του Έργου παρουσιάζονται στο Ιστολόγιο Πληροφορικής εδώ:
Η παιδαγωγική προσέγγιση ήταν ενεργητική/βιωματική. Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί εργάστηκαν σε μικρές εθνικές/διακρατικές ομάδες ή/και ανεξάρτητα ώστε να ενισχυθεί η συνεργασία, η ενεργός συμμετοχή αλλά και η δημιουργική έκφραση σε ένα περιβάλλον δημοκρατικού πλουραλισμού. Ενθαρρύνθηκε η αυθόρμητη ανταλλαγή σκέψεων, ιδεών, απόψεων μέσω ερωτήσεων-απαντήσεων, συζητήσεων, καταιγισμού ιδεών, ομάδων εργασίας. Τέθηκαν ερωτήματα και προβληματισμοί, δόθηκαν απαντήσεις, προτάθηκαν σενάρια δράσης και λύσεις και συναποφασίστηκαν τα στάδια υλοποίησης αξιοποιώντας τις ΤΠΕ. Καλλιεργήθηκαν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας. Ο ρόλος της εκπαιδευτικού ήταν συντονιστικός, βοηθητικός, καθοδηγητικός. Οι δράσεις υλοποιήθηκαν με ομαδικό πνεύμα, ωριμότητα, ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα, στοιχεία αξιοσημείωτα για παιδιά αυτής της ηλικίας. Αυτά ήταν άλλωστε οι πρωταγωνιστές, εργάστηκαν με ενθουσιασμό και απόλαυσαν ένα συναρπαστικό, δημιουργικό ταξίδι μάθησης.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εταίρους για την άριστη συνεργασία και ευελπιστούμε να συνεχιστεί και μελλοντικά.
Το Έργο εντασσόταν στη Δράση eTwinning STEM 3.0, μέσω της οποίας το Σχολείο μας πήρε ως χορηγία, έναν 3D Εκτυπωτή.
Το Έργο εντασσόταν στη Δράση eTwinning STEM 3.0, μέσω της οποίας το Σχολείο μας πήρε ως χορηγία, έναν 3D Εκτυπωτή.
Ακολουθεί το email που λάβαμε.
Congratulations! You have been awarded with a National Quality Label for your project Toyland: a STEAM journey in time #STEM3 .
Comments: Υλοποιήσατε ένα πολύ ενδιαφέρον έργο, το οποίο από την αρχή μέχρι το τέλος είχε στο επίκεντρο τους μαθητές και πώς αυτοί μέσα από τη συνεργασία με τους εταίρους τους και αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας μελετούν τα παιχνίδια από το παρελθόν μέχρι σήμερα μέσω μιας προσέγγισης STEAM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά) δημιουργώντας παιχνίδια από διάφορα υλικά και με διάφορες τεχνικές. Στα θετικά σημεία του περιλαμβάνονται: η συνεχής συνεργασία εκπαιδευτικών και μαθητών των εταιρικών σχολείων (αν και πρέπει να επισημανθεί ο ιδιαίτερος αριθμός των εταίρων από την Ελλάδα), η αλληλεπίδραση των μαθητών για την αποκωδικοποίηση των avatars, τη δημιουργία και εκτέλεση των παιχνιδιών (Kahoot, Carnival park, scratch, 3D εκτυπώσεις), τα κοινά συνεργατικά προϊόντα (Christmas tree wishes, letter to Santa, ιστοριογραμμή παιχνιδιών, ημερολόγιο με παιχνίδια και παιγνιώδεις δραστηριότητες, Toys with voice κλπ.), τα λογότυπα, ο εορτασμός σημαντικών ημερών, οι δραστηριότητες για την ψηφιακή ασφάλεια. Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε τις τηλεσυναντήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών, την αξιολόγηση και διάχυση με κάθε μέσο, την άριστη οργάνωση του Twinspace. Θα θέλαμε μόνο να σας συστήσουμε να δίνετε περισσότερες ευκαιρίες αλληλεπίδρασης στους μαθητές σας μέσω του φόρουμ του Twinspace.
Εξετάζοντας όλα τα παραπάνω σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας.
Ευχόμαστε συγχαρητήρια σε σας, τους μαθητές και τους συνεργάτες σας.
Καλή επιτυχία στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, o ΕOΥ της δράσης eTwinning
Congratulations! You have been awarded with a National Quality Label for your project Toyland: a STEAM journey in time #STEM3 .
Comments: Υλοποιήσατε ένα πολύ ενδιαφέρον έργο, το οποίο από την αρχή μέχρι το τέλος είχε στο επίκεντρο τους μαθητές και πώς αυτοί μέσα από τη συνεργασία με τους εταίρους τους και αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας μελετούν τα παιχνίδια από το παρελθόν μέχρι σήμερα μέσω μιας προσέγγισης STEAM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά) δημιουργώντας παιχνίδια από διάφορα υλικά και με διάφορες τεχνικές. Στα θετικά σημεία του περιλαμβάνονται: η συνεχής συνεργασία εκπαιδευτικών και μαθητών των εταιρικών σχολείων (αν και πρέπει να επισημανθεί ο ιδιαίτερος αριθμός των εταίρων από την Ελλάδα), η αλληλεπίδραση των μαθητών για την αποκωδικοποίηση των avatars, τη δημιουργία και εκτέλεση των παιχνιδιών (Kahoot, Carnival park, scratch, 3D εκτυπώσεις), τα κοινά συνεργατικά προϊόντα (Christmas tree wishes, letter to Santa, ιστοριογραμμή παιχνιδιών, ημερολόγιο με παιχνίδια και παιγνιώδεις δραστηριότητες, Toys with voice κλπ.), τα λογότυπα, ο εορτασμός σημαντικών ημερών, οι δραστηριότητες για την ψηφιακή ασφάλεια. Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε τις τηλεσυναντήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών, την αξιολόγηση και διάχυση με κάθε μέσο, την άριστη οργάνωση του Twinspace. Θα θέλαμε μόνο να σας συστήσουμε να δίνετε περισσότερες ευκαιρίες αλληλεπίδρασης στους μαθητές σας μέσω του φόρουμ του Twinspace.
Εξετάζοντας όλα τα παραπάνω σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας.
Ευχόμαστε συγχαρητήρια σε σας, τους μαθητές και τους συνεργάτες σας.
Καλή επιτυχία στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, o ΕOΥ της δράσης eTwinning
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου