Τα παιδιά εκπόνησαν παιγνιώδεις αλγοριθμικές, προγραμματιστικές και ρομποτικές δραστηριότητες, προκλήσεις και παιχνίδια με αντικείμενο τα ζώα προκειμένου να καλλιεργήσουν γνώσεις και δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης, προγραμματισμού και κωδικοποίησης, να διερευνήσουν και να επιλύσουν προκλήσεις και γρίφους με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή αλλά και χωρίς (unplugged), να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τα ζώα, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους και να διασκεδάσουν.
Στη Δράση αυτή συνεργαστήκαμε με περισσότερα από 20 σχολεία από την Ελλάδα.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού:
Μαρκέλλου Πηνελόπη, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου