Θα δημιουργήσουμε στο Scratch ένα παιχνίδι. Θα χρειαστούμε ένα σκηνικό, έναν χαρακτήρα και ένα ή περισσότερα εμπόδια. Στο παράδειγμα έχουν χρησιμοποιηθεί τα ακόλουθα:
- Σκηνικό: Μπλε ουρανός (Blue Sky).
- Αντικείμενα: Κοτοπουλάκι (Chick) και το Αβγό (Egg).
Το σκηνικό φαίνεται στην επόμενη εικόνα.
Ο κώδικας για το κοτοπουλάκι.
Ο κώδικας για το αβγό.
Το δεύτερο αβγό έχει δημιουργηθεί με διπλασιασμό του πρώτου. Στον κώδικα έχουν προστεθεί 3 εντολές (εξαφανίσου, περίμενε 1.5 δευτερόλεπτο, εμφανίσου). Ο κώδικας για το δεύτερο αβγό ακολουθεί.
Προσέξτε επίσης τη μεταβλητή Σκορ για να κρατάμε το σκορ του παιχνιδιού.
Παίξτε το παιχνίδι πατώντας την πράσινη σημαιούλα.
Ακολουθεί και το Φύλλο Εργασίας με οδηγίες για το παιχνίδι.
Το παιχνίδι βασίζεται στο Tutorial του βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=1jHvXakt1qw
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου