Στη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου κάνουν το επόμενο βήμα στον κόσμο της Ρομποτικής, γνωρίζοντας πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη βοηθά τα ρομπότ να “μαθαίνουν” και να αντιδρούν έξυπνα στο περιβάλλον τους.
Μέσα από πειραματισμούς, παιχνίδι και συνεργασία, τα παιδιά εξερευνούν πώς οι υπολογιστές μπορούν να αναγνωρίζουν εικόνες, να παίρνουν αποφάσεις ή να εκτελούν εντολές με μεγαλύτερη ακρίβεια, χρησιμοποιώντας εργαλεία εκπαίδευσης μηχανής και εκπαιδευτικά ρομπότ.
Οι μικρότεροι/ες μαθητές/τριες συμμετέχουν σε δραστηριότητες με TuxPaint ή ScratchJr, δημιουργώντας ρομπότ που “μαθαίνουν” να εκτελούν απλές εντολές.
Οι μεγαλύτεροι/ες πειραματίζονται με micro:bit, Bee-Bot ή LEGO WeDo, και γνωρίζουν βασικές έννοιες Μηχανικής Μάθησης μέσα από εργαλεία όπως το Teachable Machine, όπου "διδάσκουν" τον υπολογιστή να ξεχωρίζει αντικείμενα ή εκφράσεις.
Μέσα από τη βιωματική προσέγγιση, οι μαθητές συνειδητοποιούν ότι: (α) τα ρομπότ δεν έχουν σκέψεις ή συναισθήματα, αλλά μαθαίνουν από δεδομένα, (β) η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο συνεργασίας, δημιουργικότητας και επίλυσης προβλημάτων και (γ) και ότι η υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας μπορεί να βελτιώσει την καθημερινή ζωή του ανθρώπου.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου