Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Α-Β Τάξεις: Μια ζωγραφιά για τη γιορτή της μητέρας

Στην Ενότητα 2 "Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη Ζωγραφική" στο eclass σας έδειξα τον τρόπο πως να φτιάξετε ένα πρωτομαγιάτικο στεφάνι από λουλούδια στο TuxPaint.

Δείτε ξανά το βίντεο εδώ.


Ακολουθήστε τα βήματα του βίντεο και δημιουργήστε ένα όμορφο, λουλουδένιο στεφάνι για τη γιορτή της μητέρας που είναι την Κυριακή 10 Μαΐου.

Στην ίδια Ενότητα θα βρείτε και την ιστοσελίδα από όπου μπορείτε να "κατεβάσετε" το πρόγραμμα TuxPaint και τις σφραγίδες και τα εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας στο σπίτι. Ζητήστε τη βοήθεια των γονιών σας για αυτή τη διαδικασία.

Εναλλακτικά, μπορείτε να φτιάξετε μια ζωγραφιά για τη μαμά σας με τη Ζωγραφική. Η παλαιότερη έκδοση του προγράμματος είναι διαθέσιμη online εδώ:

Επίσης, όσοι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το TuxPaint ή τη Ζωγραφική, μην ανησυχείτε.
Μπορείτε να επισκεφτείτε:
Επίσης, μπορείτε να "κατεβάσετε" και το δικό μου Φύλλο Εργασίας για τη γιορτή της μητέρας:
Γιορτή μητέρας


Τέλος, μπορείτε να ζωγραφίσετε και στο χαρτί με τα χρώματά σας.

Ότι όμως και να επιλέξετε να δημιουργήσετε, μην ξεχάσετε:

να δώσετε μια μεγάλη αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί στη μαμά σας!

Περιμένω να μου στείλετε τις εργασίες σας με ένα μήνυμα ή να τις "ανεβάσετε" στην Ενότητα "Εργασίες μαθητριών & μαθητών" στον τοίχο μας!

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015