Παρασκευή 16 Μαΐου 2025

Mind+ & ARD:icon: Φανάρια κυκλοφορίας

Στο πλαίσιο της εισαγωγής τους στις βασικές αρχές των αυτοματισμών και του προγραμματισμού, οι μαθητές και οι μαθήτριες εργάστηκαν σε ζευγάρια με το S1 STEM kit, αξιοποίησαν την πλακέτα ARD:icon και το περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού Mind+, για να δημιουργήσουν ένα φανάρι κυκλοφορίας με τρία LED (κόκκινο, κίτρινο και πράσινο).

Αρχικά, οι μαθητές/τριες συναρμολόγησαν το κύκλωμα πάνω στο ARD:icon, τοποθετώντας τα LED στους αντίστοιχους ακροδέκτες της πλακέτας. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησαν το γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού Mind+, που βασίζεται σε εντολές-πλακίδια, για να προγραμματίσουν την εναλλαγή των φώτων σε χρονικά διαστήματα, όπως ακριβώς συμβαίνει σε έναν πραγματικό φωτεινό σηματοδότη.

Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές και οι μαθήτριες:
  • εξοικειώθηκαν με την έννοια της σειριακής ροής και του χρονισμού,
  • κατανόησαν τη λειτουργία βασικών ηλεκτρονικών στοιχείων,
  • και ανέπτυξαν δεξιότητες προγραμματιστικής σκέψης και τεχνικής κατασκευής.
Η δραστηριότητα ενίσχυσε τη συνεργατικότητα, τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση των μαθητών/τριών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να δουν ένα απλό αλλά λειτουργικό έργο να παίρνει ζωή μέσα από τις δικές τους ενέργειες.

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015