Αρχικά, οι μαθητές/τριες συναρμολόγησαν το κύκλωμα πάνω στο ARD:icon, τοποθετώντας τα LED στους αντίστοιχους ακροδέκτες της πλακέτας. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησαν το γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού Mind+, που βασίζεται σε εντολές-πλακίδια, για να προγραμματίσουν την εναλλαγή των φώτων σε χρονικά διαστήματα, όπως ακριβώς συμβαίνει σε έναν πραγματικό φωτεινό σηματοδότη.
Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές και οι μαθήτριες:
- εξοικειώθηκαν με την έννοια της σειριακής ροής και του χρονισμού,
- κατανόησαν τη λειτουργία βασικών ηλεκτρονικών στοιχείων,
- και ανέπτυξαν δεξιότητες προγραμματιστικής σκέψης και τεχνικής κατασκευής.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου