Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

eTwinning: "My dream school - Το σχολείο των ονείρων μου"

Ποιο είναι το σχολείο των ονείρων σας; Αλήθεια το έχετε σκεφτεί; Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο eTwinning Έργο "English is E123" το οραματίστηκαν και σας το παρουσιάζουν. Λύστε τα παζλ και ανακαλύψτε το!


Επίσης, στον ακόλουθο σύνδεσμο θα βρείτε και ένα παιχνίδι μνήμης με τις ζωγραφιές των παιδιών για το σχολείο των ονείρων τους.


Η δραστηριότητα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της "Europe Day & eTwinning Day" που γιορτάστηκε στις 9 Μαΐου 2022 και φέτος είχε ως κεντρικό θέμα "My dream school - Το σχολείο των ονείρων μου"

Μαρκέλλου Πηνελόπη

Είμαι η Πηνελόπη Μαρκέλλου. Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παραμείνω παιδί. Όμως μεγάλωσα οπότε έγινα καθηγήτρια Πληροφορικής σε Δημοτικό Σχολείο για να νιώθω και εγώ λίγο παιδί! Αγαπώ το διάβασμα, τον κινηματογράφο, τη θάλασσα και όλα τα gadgetάκια…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright @ 2015